Cd organiser en software

Pagina: 1
Acties:

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
Misschien een wat vage titel maar ik weet het niet beter te omschrijven.

Stel je voor:
Een jewel-case cd-hoesje... alleen dikker.. met een staaf in het midden (zoals een spindel) waar je de cd's omheen kan doen. met een capaciteit van +/- 10-20 cd's.

bestaan deze dingen? ik kan niets op google of omega vinden, ik heb er een tijdje geleden 1 voorbij zien komen... deze was ook voorzien van een schroefdop zodat de cd-tjes netjes op hun plaats bleven zitten.

Daarnaast zoek ik dus software om het een en ander te organiseren, ik heb al een aantal keer in Acces een database gemaakt maar dat wil er gewoon niet netjes uitzien. Ik moet de cd's met een unieke code kunnen voorzien en de inhoud van de cd kunnen weergeven. Bijv ik wil mijn WinXP cd hebben, ik zoek op WindowsXP en ik zie op welke cd hij staat. het liefst natuurlijk werkende met subcatagorien.

Eve char: Warock <TEST>

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

sPENKMAN schreef op 17 March 2003 @ 23:05:

Daarnaast zoek ik dus software om het een en ander te organiseren, ik heb al een aantal keer in Acces een database gemaakt maar dat wil er gewoon niet netjes uitzien. Ik moet de cd's met een unieke code kunnen voorzien en de inhoud van de cd kunnen weergeven. Bijv ik wil mijn WinXP cd hebben, ik zoek op WindowsXP en ik zie op welke cd hij staat. het liefst natuurlijk werkende met subcatagorien.
Dat heb ik zelf gedaan door mijn cds te nummeren.
En dan gewoon alles in een excel sheetje gezet. gaat ook goed.

• sPENKMAN
mja als ik niet kan vinden ga ik ook gewoon lekker weer kloten in acces... kan ik het in HTML vorm eruit pompen... is wat netter naar mijn idee. maar als er iets is wat al kant-en-klaar is zou het natuurlijk wel mooi zijn :P

• sPENKMAN
kickje :)

• mt-cube
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 19:09
http://www.whereisit-soft.com/

ook verschillende export mogelijkheden oa: xlm, Excel, html, text....

• sPENKMAN
hmmm ziet er heel erg leuk uit... ff mee spelen... :D

-edit-

ben nog steeds op zoek naar een cd-organiser

[ Voor 36% gewijzigd door sPENKMAN op 19-03-2003 15:55 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
'k Gebruik deze al een tijdje, en hij gaat me erg goed af... ;)

http://www.antelopestudios.com/depro/

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:02

TheVMaster

Moderator WOS
Ik gebruik zel ook Whereisit al jaren...SUPERPakket..heb nog geen beter programma gevonden!

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

Pagina: 1