Toon posts:

welke Detonator zijn het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet welke Detonator driver nou echt et beste is voor een GeForce 4 Ti4600 ?
Aangezien er steeds meer en steeds sneller Detonator versie's uitkomen is het best moeilijk om nou de perfecte driver voor je kaart erop te zetten en voorlopig te houden. Ik gebruik nu 43.00 omdat ik hiervoor 42.68 gebruikte en dacht dat deze goed was maar niets was minder waar, bij Splinter cell kreeg ik rare textures op de muren en lichten klopte niet, ook werden er effecten weggelaten. Met 43.00 was dit opgelost. Maar is er nog een betere driver die sneller is en ook alles laat zien kwa effecten enz. ?
Ik kan natuurlijk wel alle Detonators gaan testen maar misschien is het slimmer om het aan jullie te vragen zodat ik niet alle 100 drivertjes moet gaan installeren.
thanx

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Het is slimmer om eerst wat research te doen. Dat wil zeggen: search gebruiken en wat topics lezen. Mogelijk staat dit zelfs in de FAQ. Dat weet ik zo niet.

Wat betreft die search... klik voor de gein eens op de volgende link:

[search=welke detonator]

Zoals je ziet kan je sneller die 100 detonators proberen dan al die topics lezen van al die persoontjes die de search niet gebruiken en diezelfde vraag steeds stellen.

Maar ik zal het voor je samenvatten:

Elk systeem is anders
Er valt niet te zeggen welke detonator de beste is vanwege de verschillen. Een detonator die bij mij perfect draait kan bij jou een ergernis zijn en omgekeerd.

Dus:

Downloaden en proberen is het advies.

[ Voor 25% gewijzigd door WFvN op 17-03-2003 23:11 ]

Verwijderd

wfvn schreef op 17 maart 2003 @ 23:06:
Het is slimmer om eerst wat research te doen. Dat wil zeggen: search gebruiken en wat topics lezen. Mogelijk staat dit zelfs in de FAQ. Dat weet ik zo niet.
Wat betreft die search... klik voor de gein eens op de volgende link:
[search=welke detonator]
Zoals je ziet kan je sneller die 100 detonators proberen dan al die topics lezen van al die persoontjes die de search niet gebruiken en diezelfde vraag steeds stellen.
Maar ik zal het voor je samenvatten:
Elk systeem is anders
Er valt niet te zeggen welke detonator de beste is vanwege de verschillen. Een detonator die bij mij perfect draait kan bij jou een ergernis zijn en omgekeerd.
Dus:
Downloaden en proberen is het advies.
Uiteraard staat er niet in de faq welke drivers beter presteren, en als je in de search iets zoekt over bv die driver dan typ je : [search=detonator 43.00] ,zodat je niet die eeuwenoude detonator topics tegenkomt. |:(
Maar ik heb gister ofzo nog ff in een actief topic zitten lezen betreffende deze drivers en dat is de volgende:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/718600

:+ kijk naar de topictitel en dan naar de juiste search opdracht -lol :+

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hangt puur van jouw machine met jouw Windhoos met jouw instellingen af...
Maar meestal zit je met de nieuwste nooit compleet verkeerd hoor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik draai nog steeds op de 40.72 drivers en deze werken perfect voor, nog nooit raar gezeik ermee gehad

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
41.09 geven (bij de meeste mensen) de beste resultaten zonder effecten weg te laten...

zie ook een topic op Videoplanken en Beeldkanonnen...

Audi A8 W12 6.0

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit hoort allereerst niet echt thuis in DOC.. VB zou meer de plaats zijn voor dit soort vragen..
En verder is dit toch echt een beetje research-werk..

BTW, Captain Pervert: 't is gewoon windows :)

[ Voor 15% gewijzigd door Twynn op 18-03-2003 09:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.