WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Ik vindt het best, maar dan heb ik liever dat je de topic iets van "zwaai zwaai zwaai" noemt. Dan kunnen meer mensen zwaaien
Fabosystems: Jullie hebben pas naar ons gezwaaid, maar gisteren hebben wij jullie weer ingehaald. (Dus jullie mogen er morgen weer langs en dan gaan we zo verder
/me out, plezier
Bericht hierboven
Verwijderd
Maar toch wel leuk dat je even naar ons zwaait.
tochniet omdat je dan jarig bent heh?
/me zwaait lekker nu al terug !
je weet toch dat 'o/~' een zwaaiend poppetje is... o == hoofd, / == opgeheven arm, ~ == wapperend handje.
dus vandaar
Maar GBB, jullie gaan me morgen denk ik wel wer voorbij hoor, ik haal nl. gemiddeld 1k blocks/dag, en jullie wat meer
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
The Wizz: Jah, vandaag hebben we elkaar ook al drie keer voorbijgestreefd.
Is ook wel logisch als we maar 400 blokjes van elkaar vandaan zitten
Maar djeez, jullie gaan est wel lekker, die ambtenaren-bakken doen hun werk dus wel goed!
Wij moeten ook maar eens een bedrijfje assimileren!
/me out
Bericht hierboven
Verwijderd
Alleen zitten er ook Pentium 120's tussen
Maareuh wij hebben maar iets van 13 of 14 koetjes draaien, dus ik vind het best knap dat we jullie bijhouden!
Wij zijn trouwens al over de 100k heen, dat duurt voor jullie hoogstwaarschijnlijk nog tot morgen... (Hoewel, nog 255 blokjes...)
Maarja maakt niet uit, we zien het wel...
Oh ennuh zwaai zwaai naar iedereen die we inhalen (zullen er vast wel wat zijn
/me out
Bericht hierboven
Verwijderd
hehehehee
87 [DPC]Suzie Q
88 olavl@bigfoot.com
89 [Dutch Power Cows] Ruben
90 test_user@hotmail.com
91 [Dutch Power Cows] L1BERATOR
92 [Dutch Power Cows] BoGoH
93 [Dutch Power Cows] HellRailers
Zwaai Zwaai Zwaai
Maareuh Fabosys - hoeveel flushen jullie vandaag? Want dan moeten jullie wel ff zwaaien he?
/me out
Bericht hierboven
zijn nog wel ff bezig met flushen alleen gaat het eerug onregelmatig!
dus namens het bevriende fabosys team:
Zwaai Zwaai
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
ik bedoel ,we hebben op ongeveer 200
bakken clienten geinstalleerd maar sommige hebben zo`n lage keyrate da`s gewoon niet normaal meer knal eens voor de gein een log hier neer (en dan bedoel ik die grafische)
Kan de rest het ook eens zien!
misschien hebben jullie aan de hand van deze log nog wel tips ofzo!
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Verwijderd
En er wordt ook nog opgewerkt (zeldzaam bij ambtenaren). Staat een virus scanner mee te draaien ect, etc. Maar zo lukt het ook wel
Let`s kick TA!
oeps,begint nu wel heel erg offtopic te worden..
maareuh knal die log file maar ff in een nieuwe topic ofzo...