Okay, dit is mijn probleem: Ik heb pasgeleden een Point of View GF4 Ti4200XP Turbo 4xAGP 128DDR 3.3ns gekocht, voor 229 euro...is alweer ergens in december geweest. Bij de aankoop werd verteld dat deze jongen met gemak op 310mzh core en 660 mhz memory zou moeten lopen, er zit namelijk een koperen koeler op en heatsinks op het geheugen. Nadat ik de coolbits registry hack had uitgevoerd, en het geheugen en de core op de aangegeven snelheden had gezet weigerde hij totaal met 3DMark2001 SE. En dat doet hij nu nog. Ook met bijvoorbeeld Unreal2k3 draait ie totaal niet. Er begint pas een beetje shot in te komen als ik em op 290 mhz core en 640 mem zet. Dan nog is de performance zwaar onder de maat. Dit alles gebeurd trouwens met de Nvidia Detonators 42.86... Hier nog een voorbeeld, ik heb MS Rallisport Challenge op m'n pc staan, wat een behoorlijk zwaar spel is. Als de resolutie op 1024x768 staat met graphics detail op high draait ie echt compleet waardeloos, en dit is dan op core 275mhz en mem 600mhz, hij begint pas een beetje redelijk te draaien op 800x600 low detail....ik snap er echt geen ene moer van. Moet ik met deze kaart terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb? En wat zou de reden kunnen zijn van deze ondermaatse performance?
Specs:
Intel Celeron 1.3ghz
512 DDR
AOpen MX3S-T
Point of View GF4 Ti4200XP Turbo 128DDR
Specs:
Intel Celeron 1.3ghz
512 DDR
AOpen MX3S-T
Point of View GF4 Ti4200XP Turbo 128DDR
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...