Hej all,
Heb sinds kort een nieuw systeempje
Asus A7N8X Deluxe
AMD XP 2500+ Barton
Radeon 9500 Pro
WD 30 Gigabyte
in een Thermaltake Xaser 2 kast
nu zit hier een Enermax 350 Watt voeding in maar na het booten zodra ik windows inkom krijg ik dus een piepend geluid en zodra ik over een site scroll dan "verandert" dat geluid een beetje op het zelfde tempo dat ik scroll ...
Nu heb ik de fan van me grafische kaart al getest en die is het niet ook niet een andere fan
Volgens andere ligt het aan me voeding een zogenaamd high frequency iets
Ik heb de voeding in me oude systeem getest
MSI K72 pro
AMD TB 1 GHZ
Maxtor 30 Gigabyte
maar wel met die Radeon 9500 Pro (andere kaart is uitgeleend)
Hier had ik dus geen piepgeluid maar ik verw8 dat me nieuwe systeem meer trekt
Oh ja met me oude voeding in me oude systeem met die Radeon had ik geen problemen en die was 230 Watt
Kortom *zucht* helpt het om er een 450 Watt of hoger voeding in me nieuwe systeem te knallen ?
BvD en ook voor het lezen
GreetZ HardSoul
Heb sinds kort een nieuw systeempje
Asus A7N8X Deluxe
AMD XP 2500+ Barton
Radeon 9500 Pro
WD 30 Gigabyte
in een Thermaltake Xaser 2 kast
nu zit hier een Enermax 350 Watt voeding in maar na het booten zodra ik windows inkom krijg ik dus een piepend geluid en zodra ik over een site scroll dan "verandert" dat geluid een beetje op het zelfde tempo dat ik scroll ...
Nu heb ik de fan van me grafische kaart al getest en die is het niet ook niet een andere fan
Volgens andere ligt het aan me voeding een zogenaamd high frequency iets
Ik heb de voeding in me oude systeem getest
MSI K72 pro
AMD TB 1 GHZ
Maxtor 30 Gigabyte
maar wel met die Radeon 9500 Pro (andere kaart is uitgeleend)
Hier had ik dus geen piepgeluid maar ik verw8 dat me nieuwe systeem meer trekt
Oh ja met me oude voeding in me oude systeem met die Radeon had ik geen problemen en die was 230 Watt
Kortom *zucht* helpt het om er een 450 Watt of hoger voeding in me nieuwe systeem te knallen ?
BvD en ook voor het lezen
GreetZ HardSoul