new cooler maar geen windows ??

Pagina: 1
Acties:

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Topicstarter
ik heb een http://www.spire.nl/html/support/coolers/5d17b3.htm
cooler gekocht en op mijn AMD gegooid maar na het aanzetten van mijn computer start hij windows niet meer op en geeft soms wel soms niet de melding NON SYSTEMDISK REMOVE DISK AND bla bla bla.
maar als ik mijn gewoone MASTERCOOLER erop zet dan is er niets aan de hand hoe kan dat???

ik heb al een 300WATT voeding dus dat is het niet.

AMD Athlon 900@900 A7V MOBO GeForce2 256 SDRAM PC-133@133 (V-7700)
SBlive 1024 4point surroundsound 19" vision Master Pro 450

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

Probeer weer je oude koeler terug in te doen en kijken of het dan nogsteeds zo is. Als het weer goed is, dan spookt het in je computer :o

Verwijderd

Quote 1:
maar als ik mijn gewoone MASTERCOOLER erop zet dan is er niets aan de hand hoe kan dat???
Quote 2:
Probeer weer je oude koeler terug in te doen en kijken of het dan nogsteeds zo is. Als het weer goed is, dan spookt het in je computer.
Hmm... Lezen?

• raptile

raptile

Topicstarter
ik lul echt niet het is echt waar en het is geen toeval want ik heb het 3 keer geprobeerd nu

deze
http://www.spire.nl/html/support/coolers/5d17b3.htm
koeler werkt niet goed :)

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

heb je misscien een Hardware monitor op je moederbord. Dan kun je zien hoe warm je cpu wordt met beide coolers.Waarschijnlijk wil die nieuwe cooler niet goed contact maken met de cpu en wordt dan misschien extreem warm.

Hopelijk heb je er wat aan.

mzzl

Verwijderd

Die spire heeft kut pasta op de cooler. Krab het er met een bankpasje o.i.d. af en doe er een dun laagje goede pasta op. Misschien maakt je cpu geen contact met de koeler, of slecht en wordt daarom warm.

Koop ook gewoon een Spire MA324-15, daar is de onderkant tenminste vierkant van. Die orb like coolers zijn niet zo erg goed.

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 07:08
probeer de koeler eens op een aparte voeding of accu aan te sluiten , draait hij niet, is er misschien wel kortsluiting of kabelbreuk.

• raptile

raptile

Topicstarter
hij draaid wel gewoon enzo maar op de eenofandere manier doet hij iets raars met mijn computer

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

Topicstarter
Op zondag 19 november 2000 15:45 schreef raptile het volgende:
hij draaid wel gewoon enzo maar op de eenofandere manier doet hij iets raars met mijn computer
MBM heb ik er al opzitten maarja ik kom niet in windows met die cooler dus kan ik daar niet naar kijken :)

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

Topicstarter
ik heb die cooler omgeruild en nu is alles weer OK

Spelfouten voorbehouden.

Pagina: 1