Veel plezier met je nieuwe functie.
Mededeling namens SPV/SGD 
[20:21:59] •›› Topic: [Rafe\leert] changes topic to [#Spielerij | Most Played Now: Freelancer, Sven Co-op | Schrijf je nu in voor pooltoernooi #4 bij Fuelke (10 deelnemers al) | Gefelici White Dust!]
Gefelici
[20:21:59] •›› Topic: [Rafe\leert] changes topic to [#Spielerij | Most Played Now: Freelancer, Sven Co-op | Schrijf je nu in voor pooltoernooi #4 bij Fuelke (10 deelnemers al) | Gefelici White Dust!]
Gefelici
[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 17-03-2003 20:24 ]
Sterv!!! En gefeliciflapperstaart White Dust
Aww... een topic voor mij?!?
You like me... you realy like my
Met andere woorden, bedankt
You like me... you realy like my
Met andere woorden, bedankt
kom er niet vaak maarre feli!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Doet 't weer
Feli en suc6
(zul je hard nodig hebben bij ons
)
Gefeliciteerd he White Dust!
* Korakal gooit bierviltje
* Korakal gooit bierviltje
Gefeliciteerd
[ Voor 73% gewijzigd door intoxicated op 17-03-2003 21:09 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Eindelijk een nieuw modje in Softe Goederen
.
Feli White Dust
.
Feli White Dust
naja ook namens mij dan maar de felicitaties, altijd leuk om weer een nieuwe (lite)mod te mogen begroeten.
Ik feliciteer alleen als mijn smeergelden helemaal binnen zijn
Gefeli !
Slot ze
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
IceStorm schreef op 17 March 2003 @ 21:21:
Daar weet ik niks vanaf
Hoeveel is dat?IceStorm schreef op 17 maart 2003 @ 21:21:
The devil is in the details.
is wel nodig he, al die rommel in Softe Goederen
en dan te bedenken dat een stoffig persoon moet meehelpen schoonmaken

Wat is dit nou vragen wij de die hard Spers niet meer of ze het er mee eens zijn?!
Was zeker net 5 minuten offline dus toen heeft Itsnors maar White_Dust gevraagt
Weer iemand toevoegen aan me icq lijst en als die alleeen msn heeft dan mag die direct opsodeflikkeren.
En waag het niet om niet de meeting te komen want we moeten je natuurlijk ontgroenen

Ik vergeet wat?
Oja gefeliciteerd
Weer iemand toevoegen aan me icq lijst en als die alleeen msn heeft dan mag die direct opsodeflikkeren.
En waag het niet om niet de meeting te komen want we moeten je natuurlijk ontgroenen
Ik vergeet wat?
Oja gefeliciteerd
Psies!!!11DarkJedi schreef op 17 March 2003 @ 21:53:
Wat is dit nou vragen wij de die hard Spers niet meer of ze het er mee eens zijn?!
En waag het niet om niet de meeting te komen want we moeten je natuurlijk ontgroenen![]()
Ik vergeet wat?
Oja gefeliciteerd
En we hebben de mening van Rafe ook nog niet gehoord, nej dit kannie hoor

Hmm... naja, als echte SPers niet eens hun hoofden in SPV laten zien kan yours truly er ook niets aan doen 
* White Dust kijkt alleen maar in SGD en zo nu en dan een reply... de reden heb ik al eens gegeven in een oud LA draadje
O... zie ik nog een andere bekende... Andina!!!
* White Dust kijkt alleen maar in SGD en zo nu en dan een reply... de reden heb ik al eens gegeven in een oud LA draadje
White Dust schreef op 17 March 2003 @ 22:09:
Hmm... naja, als echte SPers niet eens hun hoofden in SPV laten zien kan yours truly er ook niets aan doen
Gefeliciteerd white dust ik ben tijdje niet meer zo actief aanwezig in SGD maar altijd leuk om te zien dat er weer een nieuwe lite mod is.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Hij komt toch niet op de meeting.. Hij is bang dat we hem in elkaar slaat omdat het niet is overlegt of wij hem wel in SGD/SPV willen als lm, vandaar dat ItSnows ook niet komtDarkJedi schreef op 17 March 2003 @ 21:53:
En waag het niet om niet de meeting te komen want we moeten je natuurlijk ontgroenen![]()
Ik vergeet wat?
Oja gefeliciteerd

🌞🍃
Dus ik ben de enige echte SPer?White Dust schreef op 17 maart 2003 @ 22:09:
The devil is in the details.
Feli 
Heb je de softwarehuizen er al van overtuigd dat je, om effectief te modereren, alle populaire spellen cadeau moet krijgen?
Heb je de softwarehuizen er al van overtuigd dat je, om effectief te modereren, alle populaire spellen cadeau moet krijgen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Saekerhett schreef op 17 maart 2003 @ 22:01:
[...]
Psies!!!11
En we hebben de mening van Rafe ook nog niet gehoord, nej dit kannie hoor [afbeelding]
offtopic:
Fok smiles op GoT
Het gaat om die afbeelding he
Fok smiles op GoT

Het gaat om die afbeelding he
[ Voor 6% gewijzigd door Glashelder op 17-03-2003 23:11 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
hey White Dust, gefeliciteerd, enuhh, af en toe de andere kant op kijken heh, bij mijn posts....
* LuNaTiC bereidt de beruchte LuNaTiC-inburgeringstest voor 
gefeliciteerd, welkom en veel succes (zul je daar wel nodig hebben
)
gefeliciteerd, welkom en veel succes (zul je daar wel nodig hebben
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Gefeliciteerd met je nieuwe functie
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.