vraag over slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knijtert
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 21:11
Ik weet ook niet of deze vraag hier tussenhoort... Zoniet kan hij altijd verplaatst worden >:)

Het gaat over het slotje op deze topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/727199

Het is een proeftoets voor school, niet verplicht om te maken.
Maar wat maakt dat eigenlijk uit als dat niet zo is? Ik leer het toch zo? leraren controleren ook dit forum dus ze weten dat ik het vraag.
Al was dat niet zo, daar hebben jullie toch niets mee te maken???
Ik zou er ook makkelijk voor kunnen zorgen dat jullie niet weten dat het een opdracht is voor school.

Dan word er nog gezegt dat ik maar 1 post heb... Ook een onzin opmerking eens moet de eerste keer zijn.

En er word gezegt dat het op verkeerde plek staat.
Ik had Webdesign & Graphics gekozen omdat het om Apllets gaat, voor webpages dus. Maar dat zal weel compleet verkeerd gedacht zijn van me, maar dan kan het altijd nog verplaatst worden in plaats van een slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mja, welkom @ got en begin eens met lezen van de diverse FAQ's
GoT is immers geen helpdesk ;)

ow en ook dit topic staat niet goed, want over slotjes hoor je geen topic te openen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Erkens op 17-03-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Basdoorn schreef op 16 March 2003 @ 22:52:
Sinds wanneer is GOT een huiswerkhulp? Een package oefentoets, hmmmm, waar zou dat voor zijn....
En dat dan ook nog als allereerste post :(
Als knijtert nou niet had gemeld dat het voor huiswerk was, maar gewoon om thuis te hobby-en was het dan wel goed? :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

pven schreef op 17 March 2003 @ 19:38:
[...]

Als knijtert nou niet had gemeld dat het voor huiswerk was, maar gewoon om thuis te hobby-en was het dan wel goed? :/
ook niet ;)
Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 22:54:
Dit is Java, en hoort dus in Programming & Webscripting, en daar zou deze hoogstwaarschijnlijk ook op slot gaan. Kom op, maak je huiswerk zelf eens, trial & error is ergbelangrijk in de leerfase. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vroeg het me gewoon ff af. 'Vroeger' heb ik hier ook huiswerk-vragen gesteld, waarbij ik bewust niet heb gemeld dat het huiswerk was (want daar zeurt 'men' over). Daar heeft nooit iemand moeilijk over gedaan. Vandaar de: :/.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

pven schreef op 17 March 2003 @ 19:42:
[...]

Ik vroeg het me gewoon ff af. 'Vroeger' heb ik hier ook huiswerk-vragen gesteld, waarbij ik bewust niet heb gemeld dat het huiswerk was (want daar zeurt 'men' over). Daar heeft nooit iemand moeilijk over gedaan. Vandaar de: :/.
mja het ligt erook aan hoe het gevraagd wordt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ik zou even contact opnemen met Cheatah, bijv via cheatah@tweakers(dot)net. Cheatah weet als de beste waarom het topic op slot ging en al die mensen die zich er hier reageren, weten niet de preciese achtergrond zoals Cheatah die wel zou weten :) ( no offence heren )

Nou ben ik een devschuurmod dus kan ik over twee punten wel wat zeggen:
1) Huiswerkvragen mogen 100% Mits ze niet gesteld zijn als "Doe dit ff voor me, ik snap het niet" (alle vragen die zo zijn mogen niet) maar je moet laten zien dat je er zelf van wilt leren :) Dat houd dus in over de brug komen met code, aanwijzen wat er niet goed gaat en wat wel ed.
2) Het topic staat niet correct in webdesign & graphics. W&G is grafisch georienteerd. Java (ook JavaApplets) vallen onder P&W (Programming & Webscripting) hoewel de grens wat vaag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had misschien nog iets specifieker kunnen zijn, en kunnen zeggen dat je maar eens in de API documentatie moet gaan kijken, maar daar mag je zelf ook wel op komen als je een methode ziet die je niet kent.

Het lijkt me nogal onmogelijk om iets in Java te programmeren zonder die API bij de hand te hebben. Het leek mij dat je dat nog niet goed had gedaan.
Bovendien stond het topic inderdaad in het verkeerde forum, en wat het een huiswerkvraag. De combinatie van factoren deed me besluiten het topic te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knijtert
Ik zag de fout ook nadat het gezegt was, maar ik snapte het gezeur eromheen niet echt...
Vandaar deze topic.
Waar moet ik overigens heen met een topic als deze want deze was ook weer verkeerd hoorde ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
knijtert schreef op 17 March 2003 @ 20:18:
Waar moet ik overigens heen met een topic als deze want deze was ook weer verkeerd hoorde ik?
Als een topic die je opent dicht gaat dan is het de regel om de moderator een mail te sturen, aangezien 99% van de slotjes toch wel terecht is en got dusdanig groot dat het dan heel LA zou vullen.

In jou geval wist je het niet (kan gebeuren) en je vraagt het netjes, dus zoeen probleem zal het in dit geval denk ik niet zijn. Maar de volgende keer is het het beste om even een mailtje te sturen (of gewoon zorgen dat je topics niet dicht gaan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knijtert
ok
Voortaan zal ik me zoveel mogelijk aan de regels houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 12:49

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

pven schreef op 17 March 2003 @ 19:38:
[...]

Ach, je hebt huiswerkvragen en huiswerkvragen. 'Dit is de vraag, lossen jullie het op' of 'ik zit vast want ben te lui om het boek dat ik bij het vak gekregen heb in te kijken' of 'Ik zit vast, heb dit en dit al gedaan, maar als ik dit probeer te doen gebeurte er dit terwijl ik dit zou verwachten, ik dacht dat het hier aan lag, maar dat schijnt ook niet te helpen'.

Vragen van de laatste categorie hebben we hier geen problemen mee. Het probleem echter is dat huiswekr vaak een moetje is waar te laat mee wordt begonnen waardoor het vaak van de andere categorieen is.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Vraag hoort hier stiekumpjes niet en is ook nog es stiekum beantwoord ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.