Beste Tweakers en natuurlijk gewoon normale mensen 
Ik heb een vraag, ja de gene in mijn titel, en die zal al genoeg gesteld zijn maar toch wil ik het weten.
Ik heb net een nieuwe HDD gekocht, een WD800JB, ben er best tevreden over, hij is best snel, vrij geluidloos in vergelijking met mijn vorige maxtor schijf, model nr 5T060H6 ( mijn maxtor schijven gaan altijd naar een jaar of drie intens gebruik weird doen, deze stond op het punt om op zijn face te gaan, dus na jaren trouw te zijn aan maxtor ben ik toch voor Western Digital gegaan) maar ik heb het idee dat deze WD800JB schijf met het omgaan van bestanden, vooral kleinere bestanden, en het laden van games enzo, toch iets sneller is dan mijn maxtor schijf, maar bij het copieren van grote bestanden zoals Ghost files is de WD800JB weer sneller.
Ik wil nog een schijf er bij kopen omdat ik toch merk dat 80 gigs alleen niet genoeg meer is, maar ik heb ook niet echt zin om een 160 gig schijf aan te schaffen, en ik moet deze schijf als het mis gaat nog wel kunnen backuppen in zijn totaal op een andere schijf ( kon ik eerst niet omdat ik maar een schijf er in had zitten, die maxtor schijf, dit wil ik dus niet weer hebben)
Dus mijn vraag is, : Welke 80 gig schijf met 8mb buffer is volgens jullie het beste, ik wil het echt weten, en de reden waarom jullie die beter vinden, bv deze schijf voeld sneller aan als de ander, of wat dan ook.
Ik zal effe mijn sys specs optypen, das altijd wel handig denk ik.
Hoop veel antwoorden te krijgen.
CAse: Thermaltake Xaser 2 6000 with Big Window
Motherboard = Asus P4S533
Processor: p4 2.53 ghz with Thermaltake Vulcano 7+ Cooler
RAM : PC2700 Samsung with heatsinks from Thermaltake 1024MB
Graphics card: PNY Vertigo Geforce 4 TI4600
Soundcard: Creative Labs audigy2 Platium
DVD drive= Nec 5800A
CDWriter= HP9500
Monitor = Dell 21 inch Triniton P1100
network card= 2x 3com 3c905B-Tx
Harddisk = Western Digital WD800JB ( 80 gigs)
Internet connection = Cable 2mbit up, 16kbs down
OS = Win2000 with SP3 and all recent patches and updates from windows update
Ok nou dit was het wel, ik zie de berichten wel binnen komen

GRoeten van LORD_DrDeathhand (mocht mijn complete nick niet gebruiken)
Ik heb een vraag, ja de gene in mijn titel, en die zal al genoeg gesteld zijn maar toch wil ik het weten.
Ik heb net een nieuwe HDD gekocht, een WD800JB, ben er best tevreden over, hij is best snel, vrij geluidloos in vergelijking met mijn vorige maxtor schijf, model nr 5T060H6 ( mijn maxtor schijven gaan altijd naar een jaar of drie intens gebruik weird doen, deze stond op het punt om op zijn face te gaan, dus na jaren trouw te zijn aan maxtor ben ik toch voor Western Digital gegaan) maar ik heb het idee dat deze WD800JB schijf met het omgaan van bestanden, vooral kleinere bestanden, en het laden van games enzo, toch iets sneller is dan mijn maxtor schijf, maar bij het copieren van grote bestanden zoals Ghost files is de WD800JB weer sneller.
Ik wil nog een schijf er bij kopen omdat ik toch merk dat 80 gigs alleen niet genoeg meer is, maar ik heb ook niet echt zin om een 160 gig schijf aan te schaffen, en ik moet deze schijf als het mis gaat nog wel kunnen backuppen in zijn totaal op een andere schijf ( kon ik eerst niet omdat ik maar een schijf er in had zitten, die maxtor schijf, dit wil ik dus niet weer hebben)
Dus mijn vraag is, : Welke 80 gig schijf met 8mb buffer is volgens jullie het beste, ik wil het echt weten, en de reden waarom jullie die beter vinden, bv deze schijf voeld sneller aan als de ander, of wat dan ook.
Ik zal effe mijn sys specs optypen, das altijd wel handig denk ik.
Hoop veel antwoorden te krijgen.
CAse: Thermaltake Xaser 2 6000 with Big Window
Motherboard = Asus P4S533
Processor: p4 2.53 ghz with Thermaltake Vulcano 7+ Cooler
RAM : PC2700 Samsung with heatsinks from Thermaltake 1024MB
Graphics card: PNY Vertigo Geforce 4 TI4600
Soundcard: Creative Labs audigy2 Platium
DVD drive= Nec 5800A
CDWriter= HP9500
Monitor = Dell 21 inch Triniton P1100
network card= 2x 3com 3c905B-Tx
Harddisk = Western Digital WD800JB ( 80 gigs)
Internet connection = Cable 2mbit up, 16kbs down
OS = Win2000 with SP3 and all recent patches and updates from windows update
Ok nou dit was het wel, ik zie de berichten wel binnen komen
GRoeten van LORD_DrDeathhand (mocht mijn complete nick niet gebruiken)