Toon posts:

Overstap van Nvidia naar ATI?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik nu al een behoorlijke tijd een Asus Geforce 2 64 DDR en ik ben er behoorlijk tevreden over. maar hij wordt tog een beetje langzaam in spellen als GTA 3 enzo (als ik dat in een wat hogere resolutie wil spelen)

Ik heb vernomen dat de ATI 9700 Pro zo'n beetje de snelste kaart is op dit moment.
twee vragen daarover:
1. Wat is het verschil tussen 9700 en 9700 pro?
2. Wat is het verschil tussen 9700 pro en 9800? (die binnenkort uit gaat komen)

Ga ik nadelen ondervinden bij ATI ten opzichte van Nvidia? en hoe zit het met de driver support van ATI?

Ik hoorde ook altijd dat de 2d kwaliteit van nvidia niet zo goed is, is die van een ATI kaart beter?

Groot verschil in snelheid tussen geforce 2 64 ddr en een ATI 9700 pro? :D

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Specs!!!1 :P

Ik bedoel... als je zon oude geforce hebt... ik weet niet welke processor mobo combo je hebt maar als je een redelijk oude pc hebt heeft je pc niet erg veel aan zon uberkaart.

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

search/google

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

wow as u ff verder zou hebben gekeken dan uw korte neus, dan hadde al dezen info reeds gevonden.
check de fp en http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Alle vragen die je hier stelt zijn met een beetje moeite en zoekwerk van jouw kant ook door jezelf te beantwoorden :)

Lees een aantal reviews, bekijk de VB-Faq eens en gebruik de GoT-search bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten.