Toon posts:

UT2003 wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook maar eens UT 2003 aangeschaft, nu crasht hij alleen bij het installeren van CD1, ik krijg de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://eo.yifan.net/users/f/nicky101/ut2k3.jpg ik heb de cd al gecontroleerd op fouten enzo, ook gewoon dat bestand gekopieerd lukt ook gewoon, beetje raar... weet iemand wat dit veroorzaakt? of hoe ik het kan oplossen? heb naar HD gekopieerd zelfde fout...

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Hmm als bestanden kopieeren wel gaat zou ik een iso van die eerste cd maken, die laden met deamon tools en voor de rest gewoon met cd2 en 3 installen. Toch?

CDRWin demotje downen, van CD naar PC -> .bin en .cue
Laden in Deamon tools, proggies eventuueel te vinden via www.google.nl
Het kan zijn dat je bij CDRWin bij iets van Goldenhawk.com ofzo uitkomt, dat is de naam van het bedrijf :)

[ Voor 44% gewijzigd door Novah op 17-03-2003 18:59 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als kopieren naar je HD ook niet gaat heb je gewoon een brakke cd en zou ik gewoon terug gaan naar de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op 17 March 2003 @ 19:01:
Als kopieren naar je HD ook niet gaat heb je gewoon een brakke cd en zou ik gewoon terug gaan naar de winkel.
als de cd brak was zou ik toch ook niet kunnen kopieren naar HD lijkt mij?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Hmm ik zou hem dan toch nog eens heel goed schoonmaken, eventueel je brander of andere cd speler proberen en dan een isotje maken, als het dan lukt kan je hem gewoon installen.... tenzij cd 2 en 3 wel gewoon meewerken.

Verwijderd

Hij zegt dat kopieren vanaf de cdrom naar hdd wél lukt, alleen als de topicstarten dan wil installeren krijgt hij dezelfde fout. Volgens mij zit er een fout in de cd, die dus die file aantast.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

TS: is je systeem overklokt?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Pagina: 1