Multimeda Builder presentatie

Pagina: 1
Acties:

• Jaime
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10-2025
Hallo,
Momenteel ben ik bezig voor een collega een boek om aan het zetten in multimediabestand. Omdat ik het boek al op mijn site heb staan, gebruik ik hiervoor voornamelijk html. Om dit alles een proffecioneel uiterlijk te geven (zodat internet explorer niet start ) maak ik gebruik van multimedia buileder. Helaas is volgens multimedia builder internet explorer vereist als vieuwer :( . Graag zou ik een vieuwer op mijn cd willen zetten die het bestand afspeeld zodat IE niet gebruikt hoeft te worden (weet ik tenminste zeker dat het op elke pc werkt). Bestaat er zo'n (freeware) programma?

Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:42

icecreamfarmer

en het is

je hebt helemaal niet ie nodig je kunt hem inpakken als een .exe en dan speelt hij zichzelf gewoon af. in het programma zelf

dacht dat het test en run heette

[ Voor 23% gewijzigd door icecreamfarmer op 17-03-2003 18:47 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Even nog een keer. Je bent dus gewoon een boek om aan het zetten in HTML? Maar je wilt dus dat de persoon in kwestie die jou cd'tje bekijkt geen browser gebruikt maar iets anders?

Ik kan zo weinig anders bedenken dan of voor een ander formaat kiezen of voor een ranzige fullscreen 'site' gaan :).

Oh en het is professioneel ;)

• Jaime
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik heb al een site met het boek gemaakt, maar wil nu dus een cd versie ervan hebben die er proffecioneel (zonder IE) uit ziet

Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:54

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

dan voeg je toch gewoon een HTML object in

Sometimes human's are...