Ik heb net een nieuwe pc. Een AMD Athlon XP 2600+ 333Mhz met 512 MB DDR 333Mhz en een Soltek SL-75FRV moederbord met een VIA KT400 chipset. Dat zou allemaal toch aardig moeten kunnen werken. In de 3D 2001 Benchmark scoorde deze config 8200 ongeveer. Iemand zij tegen mij dat dat niet zo snel is. Dat weet ik dan niet precies. Maar ik heb ook het idee dat het beter zou moeten kunnen. In het spel Tactical Ops werkt alles niet lekker. Bij een resolutie van 1024*768 met alles op high en 32-bit kleuren schokt hij al behoorlijk. Bovendien als ik iets rommel aan de resolutie in het spel of de kleuren diepte dan duurt het ongeveer 20 sec, waarin je denkt dat het spel hangt voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd. Daarin is geen HD activiteit te merken. En nog iets wat mij is opgevallen. Als ik het spel afsluit dan staat het spel nog een 20 sec lang op 100 % te gassen voordat het is afgesloten. Dat laatste vind ik niet zo erg, maar hoort ook niet volgens mij. Ik heb het idee dat er niets niet helemaal lekker zit. In windows 2000 dan wel in mijn bios. Ik heb er alleen allemaal niet zo veel ervaring mee. Kan iemand misschien helpen, of kent iemand dit probleem met deze kaart en configuratie? Alvast bedankt.
[ Voor 1% gewijzigd door cyspoz op 17-03-2003 17:59 . Reden: Moderbord type toegevoegd ]