Verwijderd

Topicstarter
bij de Lidl is a.s woensdag een digitale camera te koop, maar zou dit wat zijn??

Digitalkamera PocketCam 3,1 Megapixel
REGIONALES ANGEBOT - Dieser Artikel ist nur in folgenden Bundesländern erhältlich: Saarland

Maximale Auflösung 2.048 x 1.536 Pixel, effektive Auflösung 1.600 x 1.200 Pixel
1,5" Color Display (3,8 cm Bildschirmdiagonale)
Compact Flash Slot Typ I (kompatibel für CF Karten bis 512 MB)
32 MB Compact Flash Card und zusätzlich 16 MB interner Speicher
Video-Ausgang zur Bildwiedergabe am TV-Gerät
4-fach Digital-Zoom, Blitzlicht
Automatische Belichtung
Großes Zubehörpaket: 32 MB Compact Flash Card, 4x 1800 mAh NiMH-Akkus, Akku-Ladegerät, USB-Kabel, Video-Kabel, Stativ und Handschlaufe
Datenausgabe: JPEG (Bilder), AVI (Bildsequenzen)
Anschlüsse: USB, Video-OUT
Kompatibel zu Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP
Inklusive umfangreicher Bild- und Videobearbeitungssoftware
3 Jahre Herstellergarantie

http://www.lidl.de/de/ind...p.Digitalkamera_PocketCam

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Gaaf ding maar volgens mij liep hier al een topic over.. Is die gewoon bij alle Lidl's (ook in NL) te koop??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 17:12:
REGIONALES ANGEBOT - Dieser Artikel ist nur in folgenden Bundesländern erhältlich: Saarland
Volgensmij is je Duits nie zo best! Dat ding is alleen in een gedeelte van Duitsland te koop!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
tsja volgens mij is het een 1.9 megapixel camera? effecitef iig wel, de rest wordt geinterpolerrd..

verder ook geen optische zoom, dus daar houdt het voor mij al op :) Maar goed, voor 130 euro heb je op zich wel een grappige point & shoot camera, die je kan gebruiken om bv mee te nemen op feestjes :) Hoef je ook niet kwaad te worden als ie kapot gaat :)

Verwijderd

alle details staan al in het topic over lidel en aldi aanbiedingen .....

geluk

Verwijderd

Topicstarter
is ook in nederland te koop, kreeg net de folder door de bus, maar is dus maar 1.9 mega pixel effectief. das jammer.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:41
Mijn moeder heeft de vorige aanbieding van de Lidl gekocht, en is er zelf blij mee, voor dit geld is het inderdaad wel grappig, maar verwacht geen supercam!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:51

Halfkakkende

Vandring

hoe kom je achter de effectieve megapixels dan? en waarom adverteren ze dan met een 3 mega pixel camera?

Dit vraag ik omdat mijn vriendin graag een digicam wil aanschaffen. Deze moet dienen als fun cam om wat foto's van de hondjes te schieten en van haar stageplekkie (niet echt persé high res mega goede foto's nodig dus). Issie daarvoor geschikt? (haar budget is namelijk inet zo groot dat ze een dure cam kan aanschaffen)

[edit]
Zelf heeft ze wel eens de digitale camera van mijn vader zijn werk geleend. Dit is een HP met 2.1 megapixels (vrij oude cam). Is dit te vergelijken qua foto kwaliteit?

[ Voor 84% gewijzigd door Halfkakkende op 17-03-2003 18:31 ]

MUZIEK!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op 17 March 2003 @ 17:59:
hoe kom je achter de effectieve megapixels dan? en waarom adverteren ze dan met een 3 mega pixel camera?

Dit vraag ik omdat mijn vriendin graag een digicam wil aanschaffen. Deze moet dienen als fun cam om wat foto's van de hondjes te schieten en van haar stageplekkie (niet echt persé high res mega goede foto's nodig dus). Issie daarvoor geschikt? (haar budget is namelijk inet zo groot dat ze een dure cam kan aanschaffen)

[edit]
Zelf heeft ze wel eens de digitale camera van mijn vader zijn werk geleend. Dit is een HP met 2.1 megapixels (vrij oude cam). Is dit te vergelijken qua foto kwaliteit?
Deze is denk ik ietsje beter, maar niet superveel!
Maar hij is in iedergeval niet slechter(denk ik):+.
Maar voor het doel van je vriendin wel geschikt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 19:27 ]

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:21
Wel jammer is de cmos sensor, ipv een ccd :(

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Imho is dit net zoiets als zo'n trust cam: Adverteren met veel mpixels, goedkoop, maar de kwaliteit is ......

Koop liever een GOEDE 1.3mpixel cam. Dan heb je meestal ook een beetje zoom (deze is 4x digitaal, maar daar heb je dus niets aan).
Ook de ruis is meestal enorm bij die goedkope dingen. Zelfde met de lichtgevoeligheid.

1.3mpixel is nog 1280x960, dus groot zat voor simpel werk

Verwijderd

PsYgHo schreef op 18 maart 2003 @ 11:38:
Wel jammer is de cmos sensor, ipv een ccd :(
Als ik me niet vergis heeft mijn Trust (jaja, geen geintjes) Powerc@m 710 ook een cmos sensor ipv ccd. Levert overdag aanvaardbare plaatjes op, maar met flash krijg je of grote doffe zwarte plekken, of grote witte plekken. :'(
Is wel goed als hebbedingetje.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb het normaal gesproken niet zo op die goedkope spullen, maar dit is wel erg interessant. Er zit namelijk al voor bijna 50 euro aan accessoires bij (30 euro voor lader+ batterijen, 20 voor een 32MB flashkaart).

De fotos zullen best ok zijn, in ieder geval genoeg om op het scherm te laten zien, en zelfs afdrukken op 10x15 zou nog wel moeten lukken. Als je het geld ervoor hebt is doorsparen voor een A200 (190 euro, maar dan zonder die extra's die je toch moet kopen) een optie. Maar inderdaad, je zit dan aan bijna een 2x zo dure camera.

Zolang je je bedenkt dat je met deze camera niet je analoge camera kan vervangen, voor bijvoorbeeld vakantiefotos, en je vindt dat niet erg, zit je goed.

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

ziet er op het eerste gezicht leuk uit,
een geheugenkaartje, statief(je), lader krijg je er ook bij,
zit een LCD scherm op,
en dat allemaal voor 129,-
maar het gaat toch uiteindelijk om de foto's?
en dan een CMOS sensor.....
toch maar even doorsparen voor een Olympus, Canon of een Kodakje lijkt mij verstandiger. want van dit apparaat heb je gauw je bekomst, vooral als je een beetje kijk op fotografie hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door BadMotha op 18-03-2003 14:10 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
BadMotha schreef op 18 March 2003 @ 14:09:
ziet er op het eerste gezicht leuk uit,
een geheugenkaartje, statief(je), lader krijg je er ook bij,
zit een LCD scherm op,
en dat allemaal voor 129,-
maar het gaat toch uiteindelijk om de foto's?
en dan een CMOS sensor.....
toch maar even doorsparen voor een Olympus, Canon of een Kodakje lijkt mij verstandiger. want van dit apparaat heb je gauw je bekomst, vooral als je een beetje kijk op fotografie hebt.
Dat laatste zinnetje doet het hem, de meeste mensen kan het geen fluit schelen hoe die fotos eruit zien, zolang het maar een beetje acceptabel is.

Voor de oplossing van jou ben je gewoon 2x zoveel kwijt, sommige mensen hebben dat er gewoon niet voor over. 300 euro is gewoon erg veel geld voor iemand die een beetje leuke fotos wil maken.

Voor die vriendin met stage en hondjes lijkt me dit best een leuke camera, ook eentje die je lekker mee kan nemen naar feestjes zonder dat je loopt te stressen dat hij verrot gaat.

Je moet alleen niet de intentie hebben om er ook maar IETS serieus mee te gaan doen :)

BTW, ik zou hem sowieso gewoon even gaan halen bij de lidl, je mag hem altijd zonder gezeur teruggeven, mocht hij niet bevallen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mark_V op 18-03-2003 14:57 ]

• PsYgHo
Is er al iemand die hem vanochtend gehaald heeft ?, en zo ja zou deze of gene zo vriendelijk willen zijn , om wat pics te posten, en zijn mening te uiten ????

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Verwijderd

Ik wilde de camera vanmorgen halen en toen kreeg ik te horen dat de advertentie fout was en dat men de camera's daarom niet had. Ze zouden wel nog binnen komen, maar men wist niet wanneer. Dit is dus overal het geval.

• PsYgHo
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 12:29:
Ik wilde de camera vanmorgen halen en toen kreeg ik te horen dat de advertentie fout was en dat men de camera's daarom niet had. Ze zouden wel nog binnen komen, maar men wist niet wanneer. Dit is dus overal het geval.
En daar komen ze nu pas mee ????
Op zicht heeft lidl altijd goeie service, en ik vind dit toch wel een misser wat dat betreft....

• Dr C
  • Laatst online: 24-02 07:39

Dr C

met C en CK

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Mijn broer is ook 3 winkels afgegaan, maar overal was ie uitverkocht. Jammer, de Aldi en Lidl hebben wel vaker van die acties waarbij maar 3 exemplaren beschikbar zijn :| Ik denk ook wel dat het beter is, de kwaliteit is niet echt wat wij zoeken.

Verwijderd

was de vorige keer met webcams ook zo, verbaast mij weer niets...
ze zijn er niet of bijna niet
lijken wel lokkertjes.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 12:29:
de aanbiedingen gelden per regio en de advertentie was in een verkeerde regio in de kranten gedrukt, vandaar...

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 16:02:
was de vorige keer met webcams ook zo, verbaast mij weer niets...
ze zijn er niet of bijna niet
lijken wel lokkertjes.
Zal ik het je nog sterker vertellen; Dit ZIJN lokkertjes!

Als het ze om de kwaliteit ging gingen ze wel duurdere toestellen verkopen waar het voordeliger voor zou zijn om meer van op voorraad te hebben. Ga er bij deze toestellen gewoon van uit dat de winst laag is. (of misschien zelfs volledige afwezig)

Ceci n'est pas une signature!

Pagina: 1