Toon posts:

DVDrom speler test

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een site met een test met groot aantal dvdrom spelers? Ik zoek een vervanger voor mijn cdrom drive.

Op google kwam ik alleen reviews tegen voor 1 of 2 drives.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 18:48

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Er is ook in de laatste c't een flinke review verschenen van dvdrom drives (en ook een paar combodrives).

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb die c't mag. gehaald en daar kwam die liteon speler erg goed uit maar op de site hieronder lees ik dat die liteon toch wel veel mankementen heeft tov pioneer. En in c't is die pioneer een middenmoot. :? :?

Wie moet ik geloven.

http://www.cdrlabs.com/re...iewid=60&page=Performance

Verwijderd

ik heb hier de nieuwe pioneer DVD-120. deze leest dvd's sneller dan welke drive ook. dvd-9 ript ie tot 12 speed. dvd-r leest hij tot 9 speed en dvd+r nog sneller alleen heb ik dat nog niet kunnen testen.
audio cd ript hij tot 48 speed (terwijl 40 speed de fabrieksopgave is) en data cd net zo snel.
Dit alles heb ik getest met nero cd speed.
te koop bij www.gistron.com en www.informatique.nl
een nadeel is dat er nog geen rpc-1 firmware voor is, maar dat weegt niet op tegen de snelheid.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 11:52:
Hmm ik heb die c't mag. gehaald en daar kwam die liteon speler erg goed uit maar op de site hieronder lees ik dat die liteon toch wel veel mankementen heeft tov pioneer. En in c't is die pioneer een middenmoot. :? :?

Wie moet ik geloven.

http://www.cdrlabs.com/re...iewid=60&page=Performance
van die site:
Overall Lite-On's 16x DVD-ROM drive performed extremely well. No, let me restate that. The Lite-On drive is one of the best performing DVD-ROM drives I've seen to date.
lijkt me dus wel in orde ;)
(heb er zelf ook een, en voorheen een Lite-On 12x gehad. beide zijn dik in orde voor mij :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 18-03-2003 13:20 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, dit is echt wel een zoekertje. Je hebt iig wel genoeg reviews gevonden, zie ik :)

/laat
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.