Ik heb hier een oud pc'tje staan waar eerst win98 op stond. Omdat hij verschrikkelijk traag was heb ik hem ff geformatteerd. Maar wat nu? De opstartdiskette doet normaal en dergelijke, maakt een virtuele RAM drive aan maar de CD-ROM wil niet werken! Als ik de opdracht F: geef, gaat hij netjes naar F, maar als ik dan vervolgens iets op die CD-ROM benaderen wil dan geeft hij een error. Deze error komt OOK als ik DIR of iets dergelijks doe wanneer er geen CD-ROM is zit
. Wanneer er wel een CD-ROM in zit en ik die DIR of iets anders, geeft hij zoals elke keer bij een opdracht in F, de melding:
CDR101: Not ready bezig met lezen station F
Afbreken, Opnieuw proberen, Mislukt?
Ik heb de IDE kabel al gecheckt maar daar ligt het niet aan, wel heb ik een groot onderdeel eruit gesloopt dat de boxen, leds en dergelijke aan de voorkant regelde, was een of andere ingebouwd systeem in de kast!
Wat kan ik doen?
CDR101: Not ready bezig met lezen station F
Afbreken, Opnieuw proberen, Mislukt?
Ik heb de IDE kabel al gecheckt maar daar ligt het niet aan, wel heb ik een groot onderdeel eruit gesloopt dat de boxen, leds en dergelijke aan de voorkant regelde, was een of andere ingebouwd systeem in de kast!
Wat kan ik doen?