Hoi medetweakertjes
dit is nog GEEN inkoopactie.
maar ik kan relatief goedkoop aan Inno3D memory heatsinks komen
(zelfs met de verzendkosten erbij opgeteld)
ik zal maar eerst eens wat pics komen voordat ik verder blaat

de verpakking (8 in een pak met plakstrips)

bovenaf en zijaanzicht

vingervergelijking

gemonteerd op je vga kaart
sorry voor de ongelooflijke brakke kwaiteit
maar nu het grootste probleem: Ik woon in het buitenland en per persoon via de bank overmaken is geen goed idee, maar ik heb al een ander plan wat ik later wel zal uitleggen.
Nu eerst maar eens vragen of we hiervoor intresse hebben
en een belangrijk punt: ik maak hier geen winst op. Ik bedoel...ik doe dit alleen omdat het echt een koopje is. Reken maar op 5-6 euro inclusief verzendkosten
de heatsinks zijn er in de kleuren (metallic) groen, paars en zilver en zijn gemaakt van aluminium als je intresse hebt post hier hier en misschien kunnen we wel wat regelen met een inkoopactie.
modjes.als dit niet gewenst is graag sluiten
/edit
prestaties zijn wel goed denk ik
de heatsinks worden aardig warm dus voeren de warmte goed af. Ik heb de meegleverde plakstrips niet gebrukt, maar een beetje thermal paste en secondelijn gebruikt.
op me testkaart (gf4 mx 440 kon ik me DDR ietsjes verder opschroeven zonder atrficats.( 12 mhz meer ) maar dit ligt natuurlijk erg aan je kaart die je gebruikt.
Ik test het later met een radeon 8500
dit is nog GEEN inkoopactie.
maar ik kan relatief goedkoop aan Inno3D memory heatsinks komen
(zelfs met de verzendkosten erbij opgeteld)
ik zal maar eerst eens wat pics komen voordat ik verder blaat
de verpakking (8 in een pak met plakstrips)
bovenaf en zijaanzicht
vingervergelijking
gemonteerd op je vga kaart
sorry voor de ongelooflijke brakke kwaiteit
maar nu het grootste probleem: Ik woon in het buitenland en per persoon via de bank overmaken is geen goed idee, maar ik heb al een ander plan wat ik later wel zal uitleggen.
Nu eerst maar eens vragen of we hiervoor intresse hebben
en een belangrijk punt: ik maak hier geen winst op. Ik bedoel...ik doe dit alleen omdat het echt een koopje is. Reken maar op 5-6 euro inclusief verzendkosten
de heatsinks zijn er in de kleuren (metallic) groen, paars en zilver en zijn gemaakt van aluminium als je intresse hebt post hier hier en misschien kunnen we wel wat regelen met een inkoopactie.
modjes.als dit niet gewenst is graag sluiten
/edit
prestaties zijn wel goed denk ik
de heatsinks worden aardig warm dus voeren de warmte goed af. Ik heb de meegleverde plakstrips niet gebrukt, maar een beetje thermal paste en secondelijn gebruikt.
op me testkaart (gf4 mx 440 kon ik me DDR ietsjes verder opschroeven zonder atrficats.( 12 mhz meer ) maar dit ligt natuurlijk erg aan je kaart die je gebruikt.
Ik test het later met een radeon 8500
[ Voor 16% gewijzigd door SonyEricsson op 17-03-2003 16:25 ]