[Quicktime] Ik krijg een rare error :?

Pagina: 1
Acties:

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Als ik mijn pc opstart of ik open een quicktime filmpje open krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.exploitation.nl/sites/bramszooi/quicktime.gif

als ik mijn computer opstart dan is het het proggie "qttask.exe" die vervelend doet en deze foutmelding geeft...

Heeft iemand dit wel eens gehad of kan ik er iets aan doen?

Ik heb al naar de instellingen gekeken, quicktime opnieuw geinstalleerd en de pc herhaaldelijke malen opnieuw opgestart en nog steeds geen resultaat.
Google en de search hier konden me ook niet verder helpen...

[ Voor 4% gewijzigd door Fubaruba op 17-03-2003 15:46 ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
en hoe komt die foutmelding aan de lokatie \Device\Harddisk2\DR6?
komt die lokatie je bekend voor?

Battle.net tag

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10
Staat hij niet gewoon in msconfig?

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 16:49
Wil even zeggen dat ik hier last heb van dezelfde foutmelding. Het adres lijkt op een BSD locatie, wat zou kunnen omdat OSX op FreeBSD gebouwd is. Alleen vreemd dat je dat dan onder windows te zien krijgt..... :?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Lijkt erop dat je enkel een By Reference movie hebt gedownload en niet de volledige film. Maw, de movie bevat alleen een verwijzing naar het originele filmpje, of een deel daarvan, of meerdere filmpjes, of delen daarvan.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Fubaruba
ik heb heel quicktime weggedonderd. nu werkt de pc weer naar behoren, hoewel er dus geen quicktime meer op te bekijken is... fuck it. ik heb nog een pc.

• Fubaruba
chem schreef op 17 March 2003 @ 16:52:
Lijkt erop dat je enkel een By Reference movie hebt gedownload en niet de volledige film. Maw, de movie bevat alleen een verwijzing naar het originele filmpje, of een deel daarvan, of meerdere filmpjes, of delen daarvan.
aha! hmz... stof tot nadenken hoe ik dan beter kan exporten. het was een zelf gemaakt filmpje.
Pagina: 1