Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
http://www.stephenbrooks.org/muon1/teamstats.php
hier staat het ook heel mooi
http://www.killmachine.com/stats/dpad/index.php
[ Voor 25% gewijzigd door _DPC_Scorpion op 17-03-2003 16:21 ]
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
Ik zou nog niet flushen als ik jullie was
dat zouden ze kunnen doen ja maar nogsteeds hebben wij de #! weer terug ....das een feit waar niemand omheen kanVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 16:21:
Misschien flushen ze niet, zodat wij denken dat we ze verslagen hebben, en we dus de overige resultaten ook flushen. Op die manier kunnen ze zien hoeveel we hebben.
Ik zou nog niet flushen als ik jullie was
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
De enige die ik kan feliciteren is HekjeLindon met zijn mijlpaal.. de rest ziet er vrij bedroevend uit.
In de eccp2 hitparade van gisteren kwam ik nog een leuk filmpie tegen filmpie ik vond hem nogal lollig
quote]
Zie ik Dukebox in de lijst staan ?
Woei woei # 1 terug, kijken hoelang dat het duurt....
Nee, moet dat dan ?McPhisto schreef op 17 March 2003 @ 16:47:
Zie ik Dukebox in de lijst staan ?![]()
Woei woei # 1 terug, kijken hoelang dat het duurt....
Nee dat hoeft niet, maar het zou de hoeveelheid wel ten goede komen..
Je mag er morgen meer feliciteren... ik tel er nu al 5DukeBox schreef op 17 maart 2003 @ 15:30:
De enige die ik kan feliciteren is HekjeLindon met zijn mijlpaal.. de rest ziet er vrij bedroevend uit.
Gefeli allemaal !
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
dat duurd nog 2 dagen en dan gaan ze zo hard over ons heenwhite_panther schreef op 17 March 2003 @ 21:36:
we zijn nu toch al bijna 6 uur nr1 en nog hebben die gasten van ARS nix gedaan, komt dat misschien dat ze alle rekenkracht nu nodig hebben om een oorlogs-strategie uit te rekenen
ik durf al bijna niet te kijken
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Lekker he DPC taktiek die tegen ons gebruikt wordtCaLeX3000 schreef op 17 March 2003 @ 21:39:
[...]
dat duurd nog 2 dagen en dan gaan ze zo hard over ons heen
ik durf al bijna niet te kijken
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Bij ons lopen er nu toch ook geen afspraken ?? En toch flushen er een aantal niet.Mobster schreef op 17 March 2003 @ 23:16:
Hoeveel flushers zijn er dan in hemelsnaam bij Ars. Dat kunnen er nooit veel zien, want om iedereen hun PC's tegen te houden vergt nogal wat organisatiekunde...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Ik zit nu al een half uur te wachten, en ik zit nog steeds naar loading movie... te kijken
edit
Eindelijk klaar met laden na ruim 3 kwartier, kut casema vond het waarschijnlijk weer eens nodig om ipv 1 a 2 kb per seconden, met 1 a 2 kb per minuut te downloaden
Maar het filmpje was wel grapig
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 00:03 ]