ik ben bezig met een formulier om etiketten te maken waarbij ik kan kiezen op welk etiket de gegevens moet komen. als ik in het formulier de etiketten aanvink, en dan post, dan worden de goede etiketten gebruikt.
in de het etiket moet hij de gegevens uitlezen uit de database van een adres. Bij 1 etiket gaat het goed, bij meerdere niet. als ik 5 etiketten aanvink, dan komen er 5 etiketten met dezelfde gegevens in beeld. ik heb al enkele constructies bedacht, maar volgens mij zie ik wat over het hoofd.
is er iemand die me wellicht behulpzaam kan en wil zijn? onderstaande levert bij aantal = 5 5x dezelfde gegevens op, terwijl ik 5 verschillende wil zien..
in de het etiket moet hij de gegevens uitlezen uit de database van een adres. Bij 1 etiket gaat het goed, bij meerdere niet. als ik 5 etiketten aanvink, dan komen er 5 etiketten met dezelfde gegevens in beeld. ik heb al enkele constructies bedacht, maar volgens mij zie ik wat over het hoofd.
is er iemand die me wellicht behulpzaam kan en wil zijn? onderstaande levert bij aantal = 5 5x dezelfde gegevens op, terwijl ik 5 verschillende wil zien..
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| // ik open eerst een template file, die ik explode naar $inhoud // hierin zitten waarden zoals {ORDERNR_1} en {NAAM_1} die worden vervangen foreach ($HTTP_POST_VARS['etiket'] as $idx => $nr) { // $aantal komt van een query die het aantal orders bepaald $etiket = mysql_query("SELECT * FROM orders WHERE printfactuur ='2' LIMIT $aantal"); for($b=0; $b < mysql_numrows($etiket); $b++) { // hij laat ze ze goed onder elkaar zien op het scherm //echo"order_$idx = ". mysql_result($etiket, $b, 'ordernummer')."<br>"; // vervang hier de gegevens in een template file $inhoud = str_replace ("{ORDERNR_$idx}", " ". mysql_result($etiket, $b, 'ordernummer')." )."", $inhoud); } } |
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 15:18 ]