Ik heb een probleem met mijn Connect-3D Radeon 9700
(eigenlijk een 9500 -> 9700, maar de mod is perfect geslaagd
).
Als ik een CS game opstart, dan mag ik niet meer op ESC duwen om naar het menu te gaan of ik krijg een zwart scherm en de PC reageert niet meer op het toetsenbord (CTRL-ALT-DEL werkt niet). Maar mp3's in winamp blijven spelen. Ik heb dit probleem gekregen op ongeveer het zelfde moment dat ik de nieuwe Cataclyst 3.2 drivers heb geinstaleerd.
Met opnieuw de oude drivers erop te doen of de origineele werkt het ook niet. Half-Life opnieuw instaleeren helpt ook niet. Niet-overcloken helpt ook niet. Ik heb in geen enkel ander game hier last van.
SPECS:
AMD XP 2100+ @ 2700+ (13 * 166)
256MB ram PC-2700
Radeon 9500 -> 9700 met 9700 clock's
Windows XP (niet SP1)
Oeps, nu post ik het onder de verkeerde account
De topicstarter hoort dus eigenlijk The_Dud3 te zijn
Als ik een CS game opstart, dan mag ik niet meer op ESC duwen om naar het menu te gaan of ik krijg een zwart scherm en de PC reageert niet meer op het toetsenbord (CTRL-ALT-DEL werkt niet). Maar mp3's in winamp blijven spelen. Ik heb dit probleem gekregen op ongeveer het zelfde moment dat ik de nieuwe Cataclyst 3.2 drivers heb geinstaleerd.
Met opnieuw de oude drivers erop te doen of de origineele werkt het ook niet. Half-Life opnieuw instaleeren helpt ook niet. Niet-overcloken helpt ook niet. Ik heb in geen enkel ander game hier last van.
SPECS:
AMD XP 2100+ @ 2700+ (13 * 166)
256MB ram PC-2700
Radeon 9500 -> 9700 met 9700 clock's
Windows XP (niet SP1)
Oeps, nu post ik het onder de verkeerde account
De topicstarter hoort dus eigenlijk The_Dud3 te zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Weezer-DC op 17-03-2003 15:11 ]