non-flush day/week?

Pagina: 1
Acties:

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Topicstarter
Ik vond het wel een leuk idee...
Ik weet niet of het te doen is...
We kunnen het toch proberen? ;)
(niet origineel, kijk maar naar "dag 1000", ik wil alleen de TTL van dit topic verhogen :) )

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Te zien aan de reacties op "dag 1000" denk ik dat het duidelijk is dat we op 20-07-2000 (<--- die datum klopt toch?) met zoveel mogelijk grazers een non-flush dagje houden... :)

Natuurlijk hoeft niet iedereen mee te doen, maar als we gewoon afspreken dat we het met zoveel mogelijk mensen niet gaan vergeten zal het al duidelijk opvallen in de stats (en zeker de dag erna! :))

Suc6 aller graasbroeders! }:O

-Aragorn ([Dutch Power Cows] Viedz) out [ http://ranchorelaxo.dynip.com/rc5stats ]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Topicstarter
Ja, maar het kan zijn dat ze denken dat er een belangrijke keyserver van DPC down is als je het 1 dag doet... net als wij denken bij anandtech... als je langer niet flushed, dan valt het pas echt op.. toch?

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Das waar... nou dan doen we gewoon, iedereen flusht zowiezo niet op de 20e, en wie zin heeft flusht nog langer niet :)

Wil ik ook nog wel aan meedoen... stellen we dan wel een maximum-datum in? Dan krijg je lekker zo'n vette megaflush :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Vink wel koel, maja ik flush alles toch naar een proxies, dus daar hangt t vanaf... Ik zal het even in de dpccrew gooien, kijken wat de proxymannen ervan vinden :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Ik vind het niet zo'n goed idee om een week niet te flushen.

Stel dat 50% meedoet, dat zou betekenen dat we per dag 500.000 blokjes sparen (ik ga even uit van 1m blokjes per dag). Resultaat is dat we na 7 dagen zo'n 4.000.000 blokjes flushen. (7x500.000 sparen + 500.000 van de niet spaarders)

In het <a href="http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=59" target="new">gesprekje met distributed.net over MF6</a>, dat ik en Energy laatst hadden, blijkt dat Dist.net niet zo blij is met die akties.

En ze zijn bang dat andere teams ons gaan imiteren, en ook gaan megaflushen.

Dus gewoon voorbij laten gaan lijkt me beter.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

Dat is inderdaad waar, zullen we het dan maar bij 1 dag houden?

Verwijderd

Da's duidelijke taal van D.net Het beste is dan om het bij slechts één dagje ophouden te laten. Te lang ophouden is ook niet goed voor de stoelgang van het koetje ;)

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Topicstarter
hhmmm inderdaad... maar over die pieken hebben ze wel gelijk, over een jaar is het dagelijkse kost...
We kunnen toch ook 3 dagen aanhouden? of zelfs 2?... maar 1 zal echt niet werken zeg ik je... Het moet net zo lang duren zodat de speculaties en emails ons om de oren vliegen :) !!!...

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
Verwacht toch dat aantal teams meer flushen op die dag, als wij wat minder flushen valt het toch wel op, en de dag daarna weer, omdat we dan grote flush hebben. Niet iedereen hoeft reden te weten. Gewoon volgende dag stil houden op AT-forum en alleen de reacties lezen van iedereen lijkt me al voldoende pret.
Pagina: 1