Toon posts:

[Win XP] batchscript om temp te legen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een batch script kan schrijven die de directory:

C:\Documents and Settings\\[CURRENT_USER]\Local Settings\Temp

kan legen bij het afsluiten van windows? Of misschien weet iemand waar ik hem kan vinden?
Iemand vertelde mij dat je een registry entry kan maken die uitegvoerd wordt tijdens het afsluiten van windows. Hoe zet ik deze batchjob hierin en waar moet ik hem neerzetten?

thx & greetz,

Happydennie

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Misschien heb je hier wat aan:

http://users.pandora.be/jbosman/pwroff30.zip

;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
Ik had zelf ook het idee, vroeg me alleen af, is het dan ook mogelijk om de map leeg te gooien behalve een van te voren aangegeven cookie?

Bijvoorbeeld 'undo delete [user]@tweakers.txt' (dat zou dan cookie van tweakers.net moeten wezen... heb namelijk geen zin om als ik 1x in de 4 weken de boel leeg gooi dan opzoek te gaan naar de tweakers.net cookie... ik ben lui... anders moet ik mijn wachtwoord weer gaan zoeken :z

Verwijderd

Met deze regel kom je een eind, evt zet je deze in je autoexec.bat
Alle bestanden die "hidden" zijn blijven staan!
code:
1
DEL  /Q "C:\Documents and Settings\USER\Local Settings\Temp\*" -S

Voor USER de gebruikersnaam.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 16:11 ]

Verwijderd

voor user %username% gebruiken (tik echo %username% als je me niet vertrouwt :))

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 16:22:
voor user %username% gebruiken (tik echo %username% als je me niet vertrouwt :))
Thanx

BTW op http://www.jsiinc.com/sube/tip2100/rh2147.htm staat een methode om een script bij afsluiten te runnen.
Pagina: 1