Je vragen van de vorige twee topics vind ik er wel erg op lijken. Ik moet zeggen dat je die toch nog eens moet doorlezen en de adviezen maar eens moet gaan opvolgen. NOFI.
[ Voor 40% gewijzigd door born2tweak op 17-03-2003 14:40 ]
Verwijderd
Erg onnuttig topic dit !
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 14:42 ]
Verwijderd
Je hoeft je niet te verontschuldigen, je kunt ons beter even vertellen waarom je dit topic hebt geopend
na: qua snelheid minder
meer is er niet...
www.triathlete.nl
Verwijderd
zo ja dan moet je niet gaan voor een videokaart onboard
Verwijderd
of een nforce 2 bord met 5.1 sound en onboard geforce kaartborn2tweak schreef op 17 March 2003 @ 14:48:
Een ander voordeel wat ik kan verzinnen is dat je geen gerommel hebt met drivers voor een goede ondersteuning met de overige hardware. Doordat de fabrikant hier al over na heeft gedacht hoef je zelf niet uit te zoeken of er nog conflicten kunnen ontstaan tussen de verschillende hardwarecomponenten. (lees: 5.1 live met raid op KG7 bijvoorbeeld)
maar dan krijg je de vraag hoe zijn die boardenVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 14:54:
[...]
of een nforce 2 bord met 5.1 sound en onboard geforce kaart
@ topicstarter: Wat is je pa`s budget misschien past zo`n nforce boardje in het budget.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Dat bedoel ik. Geeft dat ook zoveel problemen?Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 14:54:
[...]
of een nforce 2 bord met 5.1 sound en onboard geforce kaart
Als je em voor gewoon kantoorwerk gaat gebruiken en af en toe een geluidje er uit wilt produceren, dan is dat denk ik een perfecte oplossing! Ik zie verder geen nadelen aan deze opstelling.
hoeveel merken maken eigenlijk nforce bordjes?Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 15:00:
het maakt opzich niet veel uit
"als het maar niet te duur word" zei hij
Verwijderd
geloof 4 tot nu toe
msi/gigabyte en asus en nog 1?
Maar voor kantoor gebruik zou ik niet gaan voor een nforce bord maar voor een goedkoper msi of asus bordje. Het ligt er ook aan wat voor processor erop komt natuurlijk
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 15:20 ]
Leadtek ook nog, Albatron toch ook?Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 15:20:
[...]
geloof 4 tot nu toe
msi/gigabyte en asus en nog 1?
Maar voor kantoor gebruik zou ik niet gaan voor een nforce bord maar voor een goedkoper msi of asus bordje. Het ligt er ook aan wat voor processor erop komt natuurlijk
Dit topic is gesloten.
![]()