• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 23-03-2017 08:57 ]

Verwijderd

Neem gewoon de goedkoopste die je kan vinden, heb ik ook gedaan en werkt perfect.

Ik had er een van dynalink.

Verwijderd

Volgens mij is de bedoeling van zo'n interface dat het universeel is. Ofwel, zou je de keuze van een paralel, seriel, USB, USB2, PS/2, VGA laten afhangen van het merk? De onderlinge verschillen zijn dusdanig minimaal dat het te verwaarlozen is. Toegegeven, een A-merk zal minder CPU-belasting opleveren of 2% sneller zijn, maar ik denk dat je hier net zo goed naar je portemonnee kan luisteren.

Of je upgrade naar een nieuw mobo + CPU met geintegreerde firewire, heb je nog een snellere PC ook :)

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41
Je kan evt een Audigy geluidskaart nemen met geintegreerde firewire (dat hadden ze toch?). Dan kan je je huidige geluidskaart eruit knikkeren, dus heb je nog steeds 1 pci-slot vrij. :-)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Ik heb een fire-wire kaartje van E-Tech bij MyCom...kostte €29. In het begin wat moeite gehad met installeren (WinME :)), maar naderhand werkte het prima.