Toon posts:

[nwn] server response timed out you are disconnected

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
server response timed out you are disconnected. :(
deze melding krijg ik na ff online spelen, als ik dan vervolgens wil kijken wat er aan t handje is, ben ik helemaal offline. opnieuw verbinding maken werkt niet, ik moet rebooten. 1 keer dit prob is niet erg maar ik krijg het elke keer. Ook als ik een server met een lage ping neem, zeg 75-100. |:(
volgens mij heb ik hetzelfde met andere spellen online, maar die heb ik nog niet zolang achter elkaar gespeeld, nog nie zo lang adsl

anyone??

adsl-standard planet
usb modem
xp pro

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Ik heb hetzelfde probleem ook gehad, maar dan met Counter-Strike. Als ik een server joinde kon ik een korte tijd spelen waarna m'n verbinding ineens weg was. Ik had wel verbinding, maar ik kon gewoon niks meer doen. Pas na een reboot van Windows deed internet het weer.
Na een tijdje verdween het probleem eigenlijk vanzelf. Ook heb ik dit probleem gehad met surfen, als ik naar GoT ging dan was m'n verbinding ineens weg en moest ik rebooten.
Als een reinstall van je spellen niks uithaalt zal je Windows opnieuw moeten installeren, dat heeft bij mij in het laatste geval iig wel geholpen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een schone install van nog geen week oud, en alles geupdate. Dat lijkt me dus niet echt de oplossing tenzij deze keer een electron anders valt dan de vorige keer 8)7

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat niemand tips heeft... ik hoop dat er nog iemand dit leest die een idee heeft. ik heb in het hardware profiel winxp ook al laten weten dat hij de usb apparaatjes niet mag uitschakelen om stroom te besparen, en dat hielp ook niet. :( het lijkt er op dat er ook niet echt een vaste tijd aan zit, hij doet het echter alleen bij spellen. ik ga nu ff kijken hoe het bij ut gaat, als ik dat langer dan een half uur volhoud zonder een hartaanval te krijgen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Nou ik er over nadenk en ik zie dat je een USB Modem hebt heb ik misschien wel een oplossing voor je. Als je tenminste dezelfde USB modem hebt...
Ik heb de Alcatel Speedtouch USB modem, zoals ik al eerder vertelde heb ik hetzelfde probleem gehad als jij. Na een driverupgrade van m'n modem werkte ie voor de rest wel goed. Ik gebruik nu de 2.0 versie geloof ik, voorheen heb ik 1.4 en 1.5 gebruikt. Hopelijk heb je dezelfde modem en heb je er wat aan :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ga ik ff proberen marco, tnx, maar ik heb een net nieuwe modem dus waarschijnlijk ook nieuwe driver :)

nou net nog t zelfde probleem, maar dat was dan ook een zeer gare server.
morgen weer een dag!

en nog steeds hetzelfde probleem, t begint nu een beetje frusterend te worden :(

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 16:10 ]

Verwijderd

ik had het wel met mohaa maar toen moest je ff nieuwe versie hebbe

Verwijderd

Topicstarter
er zijn toch wel andere mensen die nog ideetjes hebben a toe, er moet toch iemand zijn!!

Verwijderd

Topicstarter
als ik messenger aan laat staan kan ik zonder problemen spelen, het zal dus wel een of andere powermanagement functie zijn die ik niet gevonden heb

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 12:42 ]

Pagina: 1