Toon posts:

[max 5.1] probleem maxscript listener

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort mijn max 5 -> 5.1 en nu wou ik vandaag even een sciptje schrijven, wat blijkt: de maxscript listener werkt niet meer. :?

Ik kan me herinneren dat normaal als je bijvoorbeeld vroeger een object kopieerde of verplaatste daar de code vorm van linksonder in dat tekstveldje kwam. Ook als ik de listener opstart blijft deze leeg wat ik ook doe. Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg em niet aan de praat

Iemand een idee, of moet ik terug naar max 5?

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
In de update zitten alleen bugfixes, geen nieuwe features of andere aanpassingen voor zover ik weet. Als je zoals ik dan ook geen problemen hebt met max 5.0, heeft het dan ook weinig zin om 5.1 te installeren.

Ik weet totaal niets van die scripten af, maar het zal niet aan 5.1 liggen. Als je er zeker van wilt zijn dat alles weer werkt zou werken zou ik zeggen: install 5.0. Waarschijnlijk is het makkelijker op te lossen, maar daar moet je niet bij mij voor zijn :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 14:06:
Iemand een idee, of moet ik terug naar max 5?
Of je kan gewoon de macro recorder weer AAN zetten... :-)

-Stefan.

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik daar niet ben opgekomen :)

Nee even serieus, als er een vinkje voor enable staat staat deze toch op, niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 20:22:
Nee even serieus, als er een vinkje voor enable staat staat deze toch op, niet?
Normaal wel... maar met de incompetente stagaires die tegenwoordig aan MAX klooien is niets meer zeker. :)

Ik denk dat het weer zo'n typische bug is die altijd over het hoofd werd gezien omdat er op 3 plaatsen de menu toggles worden bijgehouden... vergeet er eentje te updaten en het resultaat is onverklaarbaar. Delete de 3dsmax.ini file maar eens zodat er een nieuwe wordt aangemaakt. 90% kans dat het de INI switch is die ze vergeten zijn.

-Stefan.

Verwijderd

Topicstarter
kheb het gefixt:

door 20 tal keer het vinkje aan en uit te vinken en ondertussen overvloedig te schelden, toen ging hij opeens :)

thx allemaal
Pagina: 1