Ook ik zet er een punt achter...

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Helaas moet ik ook melden dat ik ga stoppen met mijn (lite)moderator-werkzaamheden. Al de zoveelste de laatste tijd, en al helemaal de zoveelste binnen de General Chat-hoofdgroep. Laat ik echter 1 ding meteen duidelijk maken: het heeft niets te maken met strubbelingen met mensen, of ontevredenheid over de gang van zaken binnen GoT of iets van dien aard.

Waar het wel mee te maken heeft? Het heeft ten eerste te maken met tijdgebrek en ten tweede te maken met desinteresse.

Tijdgebrek
Onlangs ben ik begonnen met een nieuwe opleiding, en hoe kan het ook anders, filosofie. Daar steek ik veel meer tijd in dan ik deed voor mijn Hbo-opleiding, waar ik binnenkort (hoogstwaarschijnlijk) mee ga stoppen. Tevens heb ik allerlei andere dingen waar ik mee bezig ben (lezen, schrijven, vrienden, enzovoorts) die veel van mijn tijd opslurpen.

Desinteresse
Mede doordat ik ben begonnen met de opleiding filosofie, maar ook het zelf lezen van allerlei levensbeschouwelijke aanverwante boeken en ook het discussiëren en praten met vrienden, en 'last but not least' doordat ik al een tijd op GoT, en specifieker op W&L, zit, ben ik het 'L' gedeelte van W&L een beetje ontgroeid. De discussies die voorbijkomen ken ik al, en als ik ze nog niet ken zou ik er alsnog beter aan doen om een willekeurig filosofisch boek te pakken. Ik zeg niet dat ik niets meer zou kunnen leren van W&L (zeker van het wetenschappelijke gedeelte zou ik nog een hoop kunnen leren, maar daar ligt echter mijn interesse niet zo zeer), maar ik denk dat ik mijn tijd beter zou kunnen besteden. Ik zeg niet dat ik nooit meer op W&L kom, af en toe zal ik er heus nog wel eens langs wippen, maar niet meer zo vaak als een moderator zich daar moet laten zien.

'Carrièreschets'
Hier nog even in het kort hoe ik binnen GoT ben geworden wat ik nu ben en wat ik straks dus niet meer ben en tevens welke invloeden GoT op mij gehad heeft.

Ik heb mezelf aangemeld eind januari 2000. Destijds was ik nog druk bezig met computers en allerlei aanverwante onderwerpen. September 2000 begon ik dan ook met een informatica opleiding (Vormgeving & Ontwerp van Interactie). Ik was druk bezig in de hardware en software fora, maar ook hield ik al van een goede discussie in SG.

Na verloop van tijd kwamen er veel W&L-achtige topics in SG en werd er, op aandringen van een aantal mensen, het W&L-forum geopend. Daar heb ik me altijd met veel plezier opgehouden. Echter, door W&L ging ik me steeds meer met W&L bezig houden en steeds minder met de hardware en software fora. W&L is een tijd modloos geweest, maar na een tijdje werd Diadem moderator van dit forum. Hij stelde eind december 2000 mij en Lord Daemon aan als lite-moderators. Vanaf toen was ik dus toegetreden tot de crew. Ik maakte nog een aantal gedaanteverwisselingen van lite-moderator naar gewoon moderator, van moderator tot moderator + LA dokter, van moderator + LA dokter tot moderator en tenslotte weer van moderator tot lite-moderator. Oftewel, ik ben nu weer daar waar ik begonnen ben.

Dankzij W&L heb ik ontzettend veel kennis op kunnen doen en ook door W&L ben ik geïnspireerd om me meer bezig te gaan houden met levensbeschouwelijke onderwerpen. Daar ben ik W&L erg dankbaar voor. Verder heb ik dankzij W&L ook mensen leren kennen die ik nu tot mijn goede-vrienden-kring zou willen rekenen. Zonder W&L was ik waarschijnlijk nooit begonnen aan een filosofie opleiding, en ik ben ontzettend blij dat ik die filosofie opleiding doe, dus dat is ook mooi meegenomen.

Bedankt voor alles waarvoor ik bedanken kan!

Dirk-Jan / Morgoth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewoudloper
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03 13:28
veel succ6 in de toekomst! en je opleiding natuurlijk

[ Voor 35% gewijzigd door Dewoudloper op 17-03-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:06

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

* Freee!! wenst je veel succes met je opleiding en in je toekomstige carriere.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog een paar:
[rml][ Bedankt] Morgoth[/rml]

Moest Traag natuurlijk ff pesten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Morgoth, bedankt voor alles! Succes met je studie en de rest van je leven uiteraard.

Rest mij nog een klein vraagje: evenals LD, heb je het gevoel het L-deel van W&L ontgroeid te zijn. Denk je dat iets dergelijks je met je studie dan ook niet zal overkomen? Een beetje simpel gezegd kan je stellen dat filosofie volgt uit levensbeschouwing en dat als je uit iets als levensbeschouwing groeit, iets soortgelijks het geval kan zijn bij filosofie. Ik wil je hier niet met een rotgevoel opzadelen, maar ik hoor de laatste tijd steeds meer mensen zeggen dat ze iets ontgroeid zijn en vroeg me af hoe deze mensen dan denken dat iets anders ze wel blijvend voldoening kan geven.

Nou ja, in ieder geval nogmaals bedankt voor alles en ik zie je waarschijnlijk bij de W&L-meeting weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel succes Margoth in je verdere leven! Ik wens je het allerbeste toe!
Maar bezoek ons nog wel wat he, anders is het zo leeg zonder jou... :'(
Margoth....het allerbeste! 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

veel succes met alles

Mijn spec's | Modelbouwforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:57
Veel succes met je studies etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:57
Ook al? Dan blijven alleen nog CP en CV over. Maar goed... niets dan lof over jou, Morgoth. Succes met alles wat het leven jou brengen zal en met wat jij in je leven gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's snel na Lord Daemon. Maar even begrijpelijk, helaas.
Bedankt voor je vele werk.

Veel plezier met Filosofie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
In tegenstelling tot de meeste andere fora op GoT kun je W&L simpelweg ontgroeien. De discussies zijn in dat geval niet langer van een uitdagend niveau. Natuurlijk kun je W&L als ontspanning zien, maar vaak is het toch jammer als je je ei niet meer kwijt kunt. De reden dat Lord Daemon en Morgoth vertrekken is dan ook logisch; zij zijn het forum ontgroeid en zijn op zoek gegaan naar uitdagingen van een hogere orde. Een zeer begrijpelijke ontwikkeling. Overigens betekent dat natuurlijk niet dat het niveau hier op W&L laag is. Het is eigenlijk heel erg mooi dat een forum als W&L op een moment ontgroeid wordt - in dat geval heeft het zijn deel volledig gediend.

Dirk-Jan; heel erg bedankt voor alles wat je voor W&L gedaan hebt. Het zou niet zo zijn geweest zonder de hulp van zowel jij als Victor. Het is zonder meer jammer dat twee mods die tot de oude garde van GoT behoorden nu vertrekken, maar het is, zoals gezegd ook erg begrijpelijk. Net als Diadem en Lord Daemon wordt jij onderdeel van de geschiedenis van W&L, en dat is er zeker eentje waar we trots op mogen zijn.

Net als Victor ben jij door W&L een persoonlijke vriend geworden die ik ook IRL ken. Het is toch grappig dat je vrienden wordt door elkaar eerst digitaal te leren kennen. Hoe dan ook; heel erg bedankt voor alles wat je zowel voor mij persoonlijk als voor het forum betekend hebt - en ik weet vrij zeker dat je dat ook zal blijven betekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet echt een stelling waarover gediscussiëerd kan worden. Slotje! :P

Nee uhm, jammer, doch begrijpelijk. Bedankt & veel succes enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdoe en bedankt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 13:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tot ziens, en veel succes met je verdere studie!

(En vergeet niet af en toe op het goede oude W&L langs te komen. Er zal altijd een koppie koffie voor je klaarstaan ;) )

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
:'( weer 1 minder...

eerst Lord Deamon, nu Morgoth...

nouja, het ga je goed :) veel succes enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Bedankt voor al je inzet :) En succes met je carrière.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:00

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, de 3 echte oude mods zijn er dus vandoor :) Het gaat je goed, en ehhh tot 19 april :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Jammer Morgoth. Ik heb (oudere) topics van je doorgelezen waar ik graag es met je over zou willen discussiëren. Vandaar dat ik je ook heb toegevoegd op MSN, maar tot nu toe heb ik je nog niet zien verschijnen.

Anyway veel succes en plezier met wat je verder gaat doen; en blijf gewoon af en toe even langs komen op GoT, je bent als 'user' niet minder welkom dan als 'mod'. :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Heel veel succes met je studie, je staat mij bij als een goede, betrokken mod en als user zul je je plek hier ongetwijveld warm houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Lang verwacht, doch onderhoeds gekomen.

De laatste van de oude W&l mods neemt afscheid. Ik kan bij het lezen van dat bericht enige weemoed niet onderdrukken. Het was een goede tijd.

Morgoth, het was bruut. Dank je voor al je werk voor W&L.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou veel succes met je studie dan. Gaat echt hard met de mods hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-10 22:52

FCA

Na lange dienst kun je nu eindelijk van je wel verdiende rust genieten (hoop ik dan maar).

Het was een mooie tijd, maar aan alles komt een eind. Hopelijk hebben de huidige moderators nog genoeg interesse om hun taak nog eventjes vol te houden.
Ik herken het verhaal een beetje, maar gelukkig ben ik geen moderator en kan ik als ik geen tijd of interesse heb ongemerkt wegblijven ;)

Verandert z'n sig te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 16:37
Budunkt vuur ul ju tuud un unzut up GuT. Huul vuul succus un pluzuur mut ju studuu. Uk zuu ju vust nug wul vuurbuu schuuvun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Welkom, goede vriend. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Dank voor alle mooie posts :). Ik wip vast en zeker nog eens langs, wees daar maar niet bang voor :).

(En bij de volgende W&L-essay wedstrijd zal ik winnen! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Het wordt hier steeds zwarter voor m'n ogen. :+

Bedankt Morgoth voor je inzet en heel veel succes met alles wat je gaat ondernemen. _/-\o_ ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALH
  • Laatst online: 02-10 22:32

ALH

Ik wilde je ook even bedanken namens de die-hard oude kern voor de posts op de andere fora behalve W&L :)

[ Voor 3% gewijzigd door ALH op 18-03-2003 16:02 ]

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik had het al verwacht ;)

Succes met je studie en wieweet tot ziens.
offtopic:
Heb je msn afgezworen trouwens :?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 18:24
Suc6 met alles wat je gaat doen!

O+ Emma O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Bedankt voor alles, je opvolger heet zeker Sauron? :D

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth schreef op 17 March 2003 @ 14:04:

Desinteresse
Mede doordat ik ben begonnen met de opleiding filosofie, maar ook het zelf lezen van allerlei levensbeschouwelijke aanverwante boeken en ook het discussiëren en praten met vrienden, en 'last but not least' doordat ik al een tijd op GoT, en specifieker op W&L, zit, ben ik het 'L' gedeelte van W&L een beetje ontgroeid. De discussies die voorbijkomen ken ik al, en als ik ze nog niet ken zou ik er alsnog beter aan doen om een willekeurig filosofisch boek te pakken. Ik zeg niet dat ik niets meer zou kunnen leren van W&L (zeker van het wetenschappelijke gedeelte zou ik nog een hoop kunnen leren, maar daar ligt echter mijn interesse niet zo zeer), maar ik denk dat ik mijn tijd beter zou kunnen besteden. Ik zeg niet dat ik nooit meer op W&L kom, af en toe zal ik er heus nog wel eens langs wippen, maar niet meer zo vaak als een moderator zich daar moet laten zien.
Eeehm eigenlijk voel je je te goed/slim voor deze sectie?
ff een kritische vraag misschien dan he...

Verder veel suc6 7 en 8 met alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 09:17:
(Ik hoop dat ik hiermee voor Morgoth (en LD) spreek.)

Je kan het naar mijn idee vergelijken met het constant dezelfde vraag voor je kiezen krijgen over een of ander probleempje met Eudora.

Een groot aantal van de vraagstukken die in W&L (en dan vooral het L-gedeelte) voorkomt, kan vanuit hetzelfde invalshoek beschouwd worden en als je dan constant hetzelfde verhaaltje moet af gaan spelen, vind ook ik het niet meer dan vanzelfsprekend dat je er na een tijdje op uit gekeken raakt en selectiever gaat posten.

(Morgoth (en LD), mocht ik de plank finaal mis slaan verbeter me dan svp.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( :'( :'(

/me Vindt het hier wel erg stilletjes worden zo

SUC6 MORGOTH!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 09:52 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyA
  • Laatst online: 28-09-2023
Morrie !!!

Snif....

Er gaan steeds met modjes weg, en vooral de leukste gaan wel. Echt jammer. Maar het is voor jou een nieuw begin met allemaal leuke dingen, en we zullen er wel overheen komen. Je moet alleen wel beloven bij de volgende W&L meeting wél aanwezig te zullen zijn, ik bedoel, wie moet anders polls beïnvloeden?? :P

't Was gezellig, ook op irc.

Veel plezier met je nieuwe studie etc en tot de volgende keer in Utrecht !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
;( weer een goede mod weg. Zefls al zijn CP en CV ook altijd goed bezig, het is erg jammer om je te zien gaan. Bedankt voor al het werk dat je gedaan hebt, en veel succes met alles :)

Iedereen is speciaal, behalve ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 09:17:
[...]
ff een kritische vraag misschien dan he...
Zie OpifexMaximus' verhaal :).

Bedankt nogmaals voor alle mooie reacties. En reken maar dat ik op W&L-meetings zal blijven komen! Maar misschien moet de volgende wel door een moderator georganiseerd worden, dus dat wordt afzien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
Een opmerking als 'voel je je te goed/slim voor deze sectie' vind ik wel een goede vraag. Het is belangrijk te beseffen dat iedereen groeit in zijn denken. Als je al langer op W&L komt, dan merk je dat veel topics zichzelf herhalen. Bovendien wordt het steeds moeilijker mensen te vinden die denken op de manier als jij. Uiteindelijk bemerk je dat er zo weinig zijn, dat je ze elders moet gaan zoeken. Feitelijk ben je dan inderdaad te slim geworden voor dit forum. Dat is heel niet erg - het is zelfs mooi als een forum dat mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes gozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
sorry voor de kick, maar deze is voor jou Morgoth :)

(van zeef, gemaakt door drm)

vur1337 ut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

net stonden er allemaal u's, ik heb me dood gelachen man :*)

Mijn spec's | Modelbouwforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
luut spuuk wus dun uuk uun uutvundung vun murguth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hhhmmmmm Murguth un zuuf, um prucuus tu zuun zuuf un Murguth :)

(juuhuu, uk hub lugs uls buwuus :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Juh, wuu zuun du uunstuchturs vun ul hut kwuud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zug dut wul. Nu nug uvun wuchtun up Lurd Duumun >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Uch, vruundun, duu guudu uudu tud! :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Tuud! Uk bun tugun hut summun vuugun vuun twuu lutturs, numuluuk du 'u' un du 'u'. Dut zuun duuduluuk twuu lutturs!
Pagina: 1