Ik heb een probleempje met het aan de praat krijgen van de cd-rom onder dos.. (voor installatie win 98)
Ik krijg altijd de volgende melding.. -->
CD/DVD-ROM device driver for IDE/ATAPi, Ver 2.0 rev.001
**error: no cdrom\dvd-rom drive found, pleas check power cable.
**error IDE cd/dvd-rom device driver not instaled!!
Mode functie codetabel defineren voltiood.
stuurprogramma niet gevonden: MSCD001
Geen geldige CDROM stuur programma`s geinstalleerd.
Nu heb ik het ook geprobeerd met een windows 98 opstart diskette.. alleen die vind ook niets..
Nu heb ik ook alle kabels goed aangesloten.. (heb zelfs een nieuwe ide kabel erin gehangen..)
En mijn config.sys en autoexec.bat zijn ook goed..
kortom ik heb de hele search van GOT ook al nagezocht en alle dingen geprobeerd die erin stonden.. Maar nu krijg ik het nog niet voor elkaar..
oh ja.. De cd-rom is verder wel correct.. dit heb ik toch maar even getest op mijn andere computer..
(cd-rom is trouwens een liteon ltn244)
De enige oplossing wat ik nog in me hoofd had is om een opstartdiskette van windows ME te gebruiken.. (misschien vind ie hem daarmee??)
Help mij aub... ik ben wanhopig..
Ik krijg altijd de volgende melding.. -->
CD/DVD-ROM device driver for IDE/ATAPi, Ver 2.0 rev.001
**error: no cdrom\dvd-rom drive found, pleas check power cable.
**error IDE cd/dvd-rom device driver not instaled!!
Mode functie codetabel defineren voltiood.
stuurprogramma niet gevonden: MSCD001
Geen geldige CDROM stuur programma`s geinstalleerd.
Nu heb ik het ook geprobeerd met een windows 98 opstart diskette.. alleen die vind ook niets..
Nu heb ik ook alle kabels goed aangesloten.. (heb zelfs een nieuwe ide kabel erin gehangen..)
En mijn config.sys en autoexec.bat zijn ook goed..
kortom ik heb de hele search van GOT ook al nagezocht en alle dingen geprobeerd die erin stonden.. Maar nu krijg ik het nog niet voor elkaar..
oh ja.. De cd-rom is verder wel correct.. dit heb ik toch maar even getest op mijn andere computer..
(cd-rom is trouwens een liteon ltn244)
De enige oplossing wat ik nog in me hoofd had is om een opstartdiskette van windows ME te gebruiken.. (misschien vind ie hem daarmee??)
Help mij aub... ik ben wanhopig..