NFS HP klapt eruit bij laatste spellen in competitie

Pagina: 1
Acties:

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 12:58

Il Ljama

Spits ya in the face!

Topicstarter
NFS HP 2 klapt er zowel in Hot Pursuit als competitie in de laatste spellen (onderste races in de boomstructuur). Ik heb een Radeon 9700 PRO waarop ik cat 3.2 geïnstalleerd heb (+ DX 9). In cat 3.1 zou het probleem van dit spel met de radeon-kaart opgelost moeten zijn. In de overige races loopt het perfect en ook met andere spellen geen enkel probleem... :(

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Hoe klapt ie eruit? Je begint een race en je klapt eruit? Je zit middenin een race en je klapt eruit? En ga je dan gewoon terug naar Windows of krijg je ook nog een error?
En welke Windows heb je? En wat is de rest van je systeem? Kortom, meer informatie aub :) Wat je allemaal kan/moet vermelden kan je hier vinden: Strenger modbeleid in SPV!
Probeer ook eens oudere Catalyst drivers en Direct X 8.1. Reinstall het spel ook eens opnieuw.

The devil is in the details.

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Topicstarter
Sorrie, had meer info moeten geven. Bij het laden klap ik eruit naar de desktop. 1 maal klapte ik er al uit toen ik een Lamborgini selecteerde om mee te racen. Draai op XP (2800+, 9700PRO, 1024MB 2700 DDR, audigy 2, 2*60GB WD). Heb de oudere cat geprobeerd (3.0 en 3.1). Heb het zelfde probleem bij 8.1 en 9.0. Herinstall XP helpt helaas niet. Het lijkt wel of ik precies bij de races eruit klap waar een Lamgorgini te kiezen valt

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Als het echt specifiek om één baan of om één auto gaat is er misschien een bestand beschadigt. Zitten er krasjes op de CD? Zo ja, maak 'm eens schoon.
Of ga anders terug naar de winkel als je 'm legaal hebt :)

The devil is in the details.

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Topicstarter
Het zijn echt precies de laatste races in de competitie en het is een gave legale versie. Anderen hadden soortgelijk probleem maar dan met bijna alle races en die was met cat 3.1 opgelost...
Zal idd maar even teruggaan en hopelijk ligt het aan de CD.
Thanx anyway