Toon posts:

acces probleem 2

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem is dat als ik dit formulier gemaakt heb dat ik daar graag een .exe bestand van zou willen maken, zodat het voor de directeur van de school makkelijk is om te openen.

Heeft iemand hier een idee van van of dat mogenlijk is.

Ook hier bij voorbaat dank Jesper

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je wilt dus 'runtime access database' gebruiken ;)

hint: zoek eens bij google

Ik zou ook eens het volgende topic doorlezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

btw: Je hoeft niet voor elk probleem apart een topic aan te maken! Zet al je problemen in een topic (ze hebben beide toch te maken met Access?).

[ Voor 70% gewijzigd door BtM909 op 17-03-2003 13:37 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

probeer eens de developper edition te krijgen, daarmee kan jem inpakke tot msi formaat en die kan je directeur dan openen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja joh, maar ik kwam toevallig 1 min later op een andere vraag, dus maakte ik er nog eentje bij, dat is toch niet raar ofzo. Kom op zeg

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 13:42:
Ja joh, maar ik kwam toevallig 1 min later op een andere vraag, dus maakte ik er nog eentje bij, dat is toch niet raar ofzo. Kom op zeg
Ik wil niet eens offtopic gaan

maar maak een keer een uitzondering:

Als ik dit lees:
Acces probleem1

Dan lijkt het erop dat je al weet dat er meer dan een probleem gaat komen :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10
Post hier dan maar al je fouten... Die anderen zijn nu dicht... Modje graag titel editen. Welkom op GoT trouwens ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet je wat, we gaan even in de herkansing.

Maak nou eens een nieuw duidelijk topic met daarin alles wat je zelf geprobeerd en gevonden hebt, met duidelijke topictitels (access probleem zegt weinig over je probleem zelf) en als de problemen weinig met elkaar te maken hebben, post ze dan in nieuwe topics.

Lees ook dit even door:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-topic Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-got en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.