Gamen op 1, irc op ander scherm :(

Pagina: 1
Acties:

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb al tig pagina's door gezocht naar de oplossing voor mij probleem,

hij word ook beschreven in deze link:
2 Videokaarten in 1 systeem...

ik heb 2 schermen, XP +SP1

geforce 2 ti + ati rage II

en sof2 + irc.

irc wil ik op me ati kaartje draaien en sof2 op me geforce. Dualmon heb ik gedownload en geprobeerd.

alles search opties bieden neit het antwoord. ik wil namelijk sof2 spelen op me geforce en irc kijken in ati kaartje maar nu als ik sof 2 opstart zegt ie dat ik geen opengl compliant kaart heb -> daaruit concludeer ik dat hij met de verkeerde kaart opstart.

ik heb al meerder malen via xp bij beeldschwerm eigenschappen beide kaarten op primairie gezet maar allebei helpt het niet, hoe kan ik nou zorgen dat sof op me geforce opstart?
Uitschakelen van de andere kan wel en dan doet sof2 het wel maar dan irc niet dus dat wil ik niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sir Vega op 17-03-2003 13:02 ]

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 21:55
ultramon istallen , script maken dat eerst de 2e disabled, Game opstart, enabled.
ook op hun site te vinden.

1+1+1 = 1

• Sir Vega
Joto schreef op 17 March 2003 @ 13:03:
ultramon istallen , script maken dat eerst de 2e disabled, Game opstart, enabled.
ook op hun site te vinden.
ik was al op hun site ana het zoeken , maar nisk gevonden kun je de link geven a.u.b. :)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 21:55
in de help te vinden

Disable secondary monitors
Some games won't run if secondary monitors are enabled (mostly OpenGL games). With UltraMon you can quickly disable and re-enable secondary monitors. When you re-enable secondary monitors, UltraMon will restore all windows to their original positions.

onder hoofdstuk :Launch game

[ Voor 72% gewijzigd door Joto op 17-03-2003 13:17 ]

1+1+1 = 1

• Sir Vega
Joto schreef op 17 March 2003 @ 13:16:
in de help te vinden

Disable secondary monitors
Some games won't run if secondary monitors are enabled (mostly OpenGL games). With UltraMon you can quickly disable and re-enable secondary monitors. When you re-enable secondary monitors, UltraMon will restore all windows to their original positions.

onder hoofdstuk :Launch game
hartelijk dank, ik heb het op een andere manier gedaan (dus geen script geschreven) maar evrder werkt it perfekt|

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 22:53

SilentSimon

Have you been hopped?

* SilentSimon is dan ook wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt dan :)

• Sir Vega
SilentSimon schreef op 17 maart 2003 @ 13:20:
* SilentSimon is dan ook wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt dan :)
ultramon geinstalled en de optie aangezet dat als je dubbelklik op icoon dat ie dan 2de scherm aan/uit doet.

ik doe hem eerst uit, tijdens spel doe ik windows knop en dubbeklik en boem scherm doet het weer tadaa met dank aan first poster!

Pagina: 1