SyncMaster 191N 19" LCD plat aan de muur

Pagina: 1
Acties:

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:31

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
'k wil graag een SyncMaster 191N 19" LCD plat an de muur ophangen maar voordat ik 'm ga kopen wil ik graag even weten of ik 'm ook plat aan de muur kan ophangen. Zou een b-tje sneu zijn als ik 'm kocht en vervolgens erachter zou komen dat ie niet op te hangen is op de manier zoals ik in gedachte had...

Hoe zit het bijvoorbeeld met de koeling, zitten er bevestigingspunten aan, mag dt van de fabrikant of vervalt hiermee mijn garantie of kan ik 'm beter m.b.v. een beugel iets los van de muur hangen??

BTW: een 19 inch TFT in een winkel.... is dat afdoende leesbaar op een afstand van... zeg 4 a 5 meter ???

Nikon D7000

Verwijderd

veryip schreef op 17 March 2003 @ 12:23:
BTW: een 19 inch TFT in een winkel.... is dat afdoende leesbaar op een afstand van... zeg 4 a 5 meter ???

De ideale kijkafstand van een scherm (met de best passende resolutie uiteraard) kun je als volgt uitrekenen : neem de diagonaal van het scherm in cm, vermenigvuldig het met 5 en voila. :)

Dus reken maar uit, dat wordt een beetje krapjes. ;)

even er vanuit gaande dat je 'm als tv wilt gaan gebruiken, wat ik hier uit af leidt, of is dat niet zo ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 12:32 ]

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 12:30:

[...]

De ideale kijkafstand van een scherm (met de best passende resolutie uiteraard) kun je als volgt uitrekenen : neem de diagonaal van het scherm in cm, vermenigvuldig het met 5 en voila. :)

Dus reken maar uit, dat wordt een beetje krapjes. ;)

even er vanuit gaande dat je 'm als tv wilt gaan gebruiken, wat ik hier uit af leidt, of is dat niet zo ?
Nope... moet info op komen te staan over producten, openingstijden etc.

m.b.v. Powerpoint...

Nikon D7000

Verwijderd

kan je dan niet beter 3 goedkope 15 inchjes nemen :)

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 14:11:
kan je dan niet beter 3 goedkope 15 inchjes nemen :)
Was niet de bedoeling... dan komt de hele boel hier als het ware vol te hangen met beeldschermen...

Probleem is ook dat er tekst (best wel veel) op komt... en dit moet op redelijke afstand leesbaar zijn. Er gaat dus een powerpointpresentatie lopen... tekst, foto's etc. en... zoals het er nu uit ziet... op een 19 inch TFT-scherm die achter de balie komt te hangen.

3 kleine 15 inch is helemaal priegelwerk... moet je met je neus bovenop de monitor zitten wil het een b-tje leesbaar zijn...

4 15 inch beeldschmpjes tegen elkaar aanhangen... da's wel weer leuk... maar ja ;-) :-d

Nikon D7000

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Als ik vier meter van m'n 18.1" TFT ga staan zie (lees) ik geen donder meer. 't Is dus maar net wat wat voor lettergrootte's je gaat gebruiken natuurlijk :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

ik bedoel ook 3 naast elkaar hangen..

of zoiets wat ze bij de tweakers.net stand hadde bij de hcc dit jaar :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 21:08 ]

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Abbadon schreef op 17 maart 2003 @ 15:58:
Als ik vier meter van m'n 18.1" TFT ga staan zie (lees) ik geen donder meer. 't Is dus maar net wat wat voor lettergrootte's je gaat gebruiken natuurlijk :)
lettergrootte 24 ... weergave 800x600 ... nu nog... ga waarschijnlijk res. nog wel aanpassen maar dacht dat dat misschien nog wat zou uitmaken m.b.t. hoe groot letter op beeld komt te staan.

lettergrootte 24 dus in powerpoint... Lettertype arial

Nikon D7000

Pagina: 1