Toon posts:

Laptop vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een collega van gaat deze PCL aanschaffen.

Specs:
Pentium 4 2,4 Ghz
512 MB DDR geheugen
ATI Radeon 9000 64 MB
40 GB harde schijf
Dual VGA chipset
2 x usb aansluiting
Floppy drive
Firewire aansluiting
Intel 845 chipset
8 x DVD-rom/CD rewriter
Soundblaster
10/100 Lan onboard
56 k modem
15,1 "TFT scherm
Incl. windows XP home
Incl.notebook tas
Incl. Norton Systemworks 2000

Nu heb ik een vraag over oa het scherm.

Het is een TFT-scherm. Hij is een firstperson verslaafde. Heeft hij genoeg aan deze latop met dit scherm of heeft dit scherm een zogenaamde na-gloei??

Andere vraag:
Is dit de ultieme gamers laptop??

Verwijderd

lijkt wel die laptop van de aldi

Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic

Verwijderd

Topicstarter
*schopje* ben zeer benieuwd naar het antwoord op de laatste vraag :)

Verwijderd

ja het is een goeie game toppie

ut en zelfs ut 2k3 draait er goed op

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 11:56:

Het is een TFT-scherm. Hij is een firstperson verslaafde. Heeft hij genoeg aan deze latop met dit scherm of heeft dit scherm een zogenaamde na-gloei??
Heeft ie een andere keus dan? Als hij zulke specifieke eisen heeft dan raad ik hem vooral aan om met een CD met zijn favo spel naar de winkel te gaan en te proberen.
Andere vraag:
Nee.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
GA!S schreef op 17 March 2003 @ 12:36:
[...]

Heeft ie een andere keus dan? Als hij zulke specifieke eisen heeft dan raad ik hem vooral aan om met een CD met zijn favo spel naar de winkel te gaan en te proberen.

[...]

Nee.
Dus jij raad aan om met z'n spel naar de winkel te gaan en te installen op elke laptop welke hij denkt in aanmerking te komen?? Is dat niet illegaal :?
Zouden de verkopers dat goed vinden :?

Vooral dat laatste antwoord, zo heerlijk onderbouwd |:(

Maarre, heeft dat scherm nou na-gloei of niet??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 12:44 . Reden: edit ]

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 12:32
Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 12:41:
[...]

Dus jij raad aan om met z'n spel naar de winkel te gaan en te installen op elke laptop welke hij denkt in aanmerking te komen?? Is dat niet illegaal :?
Je zou om te beginnen kunnen nadenken over dat je zoiets ook netjes kan vragen. Of je een spelletje mag uitproberen op de laptop voordat je hem koopt. En nee, dat is niet illegaal, want als je het spelletje gewoon origineel hebt mag dat.
Sorry maar ik snap de frustratie van Kiekejan, je posts lijken een beetje arrogant, alsof je percé wilt horen dat de laptop een super 1337 game laptopje is :{

Het is inderdaad een snelle goeie laptop maar er zijn betere :)

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 12:41:
[...]

Waarom zou dat illegaal zijn? Als jij dat spel gekocht hebt, of je neemt de demo mee, is er toch niets aan de hand. Als hij echt die laptop koopt om o.a. dat spel op te willen spelen kan ik me niet voorstellen dat iemand daar moeilijk over zou doen. Ik zou het vrij dom van hem vinden om 2000 euro uit te geven en er thuis achter te komen dat het niet werkt.
Net zoals de vraag...

de betaler vervuilt

Verwijderd

er zal wel voor alles iets beter zijn

maar wat is het bedrag wat het mag kosten

als ik naar die laptop van de aldi kijk is het een goeie game laptop (vooral voor die prijs)

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

denk dat je hier voor gaming een goede laptop hebt, ondanks het feit dat het beste gamen nog steeds op een home-pc gaat...

crt-schermen gamen toch ff iets beter en de toetsenborden bij de home-pc's vind ik prettiger (die kan je natuurlijk ook op je laptop aansluiten)

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

FF weer on topic:

Vraag 1) Als het echt te erg blijkt te zijn, kan ie er ook nog altijd een extern scherm aanhangen lijkt me
Vraag 2) Zou best kunnen, hij zal er imho iig goed mee vooruit kunnen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Nu heb ik een vraag over oa het scherm.

Ja, dat is zo moeilijk te zeggen; of je erge "na-gloei" hebt hangt niet zozeer van je video-kaart af in dit geval, maar vooral van het soort TFT dat erin zit. Nou is de informatie " 15,1" TFT scherm" niet erg veelzegged over de response time van dat scherm (daar hangt die "na-gloed" vanaf..), dus ik raad je aan daar maar eerst eens wat info over op te zoeken.

Andere vraag:
Dit is een lompe vraag. niet 1 pc is de "ultieme" pc, want dan zouden we nooit meer een nieuwe hoeven te kopen :+ . wel zou je iets bescheidener kunnen vragen: "is dit een goede laptop om mee te gamen" en "is dit een goede pc voor zijn prijs" B)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 13:02 ]

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 13:01:
[...]

Ja, dat is zo moeilijk te zeggen; of je erge "na-gloei" hebt hangt niet zozeer van je video-kaart af in dit geval, maar vooral van het soort TFT dat erin zit. Nou is de informatie " 15,1" TFT scherm" niet erg veelzegged over de response time van dat scherm (daar hangt die "na-gloed" vanaf..), dus ik raad je aan daar maar eerst eens wat info over op te zoeken.
Valt dan nog zeer weinig over te zeggen aangezien sommige fabrikanten wel 4 verschillende leveranciers gebruiken om hun TFT's van te betrekken. Per model kunnen de schermen dus nog flink variëren.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Gamerslaptops bestaan niet :+

Laptops zijn niet om te gamen... en als je er een 17" CRT + Logitech Dual Optical + Toetsenbord + Boxen op aansluit is het geheel niet echt draagbaar :o

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35

LopeZ

Too much is never enough

zie de faq aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.