Toon posts:

Tweaken van Speed touch home

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hier iemand ervaringen in het tweaken van een Speed Touch Home ADSL modem naar een Speed Touch Pro modem?

Ik heb op internet verschillende howto's gevonden, maar durf het eigenlijk niet aan.

Martva

Verwijderd

het schijnt dat je hem daarna ook weer kunt upgraden naar een 510.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 23:13
gebruik de search functie eens!!! genoeg ervaringen met die tweak

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04

Meneer aard

Porsche rulez!

ik heb het ook gedaan maar als het mis gaat is kassie wijle, je weet waar je aan begint

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

kun je dan met b.v. een ping of life er geen leven meer in krijgen? Er zal toch wel een truck zijn om de originele firmware terug te zetten?

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 16:40

twi

Ik heb 'm al een paar keer gedowngrade en geupgrade, zonder ook maar een enkel probleem mee te hebben gehad.

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
K heb t wel een paar keer gedaan, maar vooral de firmware up/downgrade kan het einde van je modem kost (of alsnog openschroeven en de pinnen op het mobo van dat ding verbinden met je com port :P)

Verwijderd

Je had best even mogen searchen voor deze, de search barst nl. van de topics hierover, inclusief ervaringen.

Dus: even zoeken op 'speedtouch tweak' en je bent klaar. Een tipje van de sluier:
Speedtouch home naar -> Pro w Fwall of 510

Verwijderd

http://www.bruring.com

Download eerst heel de pagina op je pctje dan heb je in ieder geval de handleiding. Download ook de tweakdown, voor als het mis gaat....
En vergeet het script van KPN ADSL (MXStream) niet die zet alles weer op normaal.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, gewoon even zoeken zoals hierboven al een paar keer is aangegeven. Verder horen dit soort topics meer in Internet & Telefonie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.