https://wren.co/join/Devian
Beter.. Ik ben niet echt super tevreden over WinAmp3. Hij geeft steeds een systeemfout als ik 'm afsluit. Ook onthoudt ie mijn preferences niet, beetje minder. Verder is ie qua functionaliteit wel netjes maar ik overweeg toch weer terug te gaan op WinAmp 2.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Zover als ik lees hebben ze het over de skins, enzevoort.
Die boeien me nou echt niet.
Ik ben na 2 uur gebruik van WA3 terug gegaan naar WA2, zelfs met mijn 512 MB Ram merkte ik het geheugen verschil
[ Voor 35% gewijzigd door Tukk op 17-03-2003 11:52 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
WA is een MP3 afspeel programma. niets meer, niets minder. Dat je er nu ook video mee kan bekijken en enorme skins kan gebruiken (Met anti-alias 40% CPU gebruik bij een Dual PIII 2x1GHz, 1 GB RAM) Dan is voor mij de lol er snel af. Ben vlug terug gegaan op winamp 2, leuk skinnetje eroverheen, en mp3 spelen met 1% CPU belasting...
Verwijderd
Een goed besluit dat aangeeft dat het team het lef heeft om moeilijke beslissingen te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Grijns op 17-03-2003 12:06 ]
...en dat kan op allerlei manieren Edgar
Ik denk niet dat topics bedoelt is om als zoveelste 'WA3 sucks' topic door te gaan, graag wel reacties op de topics titel. (toch?
Wat ik bedoelde met mijn reactie, is dat het er wel aan ligt, WAT ze van WA3 overnemen in Wa 2.9. De skins geven alleen CPU belasting, indien die er alleen bij komen dan blijf ik bij 2.8x
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Maar ja, zoals al eerder gesteld werd in dit draadje, er moet tegenwoordig steeds meer omheengebouwd worden.
"Jullie willen een simpele MP3-speler? Maar als we er nu eens een leuk video-afspeelprogramma'tje erbij doen, word je dan niet ontzettend blij?"
-- == Alta Alatis Patent == --
Verwijderd
Nou leer dat dan maar weer snel af want dat is complete onzin.FairFox schreef op 17 March 2003 @ 13:31:
Hmmm... 2.9 is toch een instabiele versie? Het is mij in ieder geval aangeleerd dat als het getal achter de ount oneven is, dat het programmatje dan instabiel/beta is.
Als iets beta is wordt dat meestal gewoon aangegeven maar zelfs dan kan het al stabiel werken hoor (kijk naar ICQ bijv. is al jarenlang beta). Alpha builds daarentegen zijn meestal wel een stuk instabieler/mankeert nog best wel veel aan ja (bijv. de Doom 3 leak). Daarnaast heb je ook nog major en minor releases zoals versie 5 van GetRight, of versie 2.0 van Agent, dit zijn major releases waar zelfs legale gebruikers meestal weer voor moeten gaan dokken. Deze major releases worden meestal korte tijd later gevolgd door een update/patch naar een x.01 versie vanwege bugs die ze over het hoofd hebben gezien (bijv Reason 2.0 en de update naar Reason 2.01).
[ Voor 8% gewijzigd door remotehost op 17-03-2003 14:26 ]
Ze zijn erachter gekomen dat een aantal zaken binnen winamp3 gewoon niet zo lekker gaan als ze gehoopt hadden oa de xml based configs enzo.
Echter de dingen die wel goed zijn binnen winamp 3 zoals de skins (iets waar ik stuk minder blij mee ben) gaan ze in winamp 2.9 duwen.
Het is jammer dat de .plan van de developer die het erover had alweer geupdate is, ik kan de oude namelijk nergens meer vinden. Daar stond omschreven wat er nu precies ging gebeuren.
Persoonlijk vind ik het een goede zaak, maar ik hoop dat ze alle veranderingen modulair maken, zodat je dadelijk niet opgescheept zit met een winamp2 die superveel resources vreet omdat het een andere skinengine heeft.
TY for the info.. Ik had geen idee... Maar om weer even ontopic te komen: 2.9 vind ik al goed... hoeven ze voor mij geen wijzigingen meer in aan te brengenDOOMer schreef op 17 maart 2003 @ 14:22:
[...]
Nou leer dat dan maar weer snel af want dat is complete onzin.
Als iets beta is wordt dat meestal gewoon aangegeven maar zelfs dan kan het al stabiel werken hoor (kijk naar ICQ bijv. is al jarenlang beta). Alpha builds daarentegen zijn meestal wel een stuk instabieler/mankeert nog best wel veel aan ja (bijv. de Doom 3 leak). Daarnaast heb je ook nog major en minor releases zoals versie 5 van GetRight, of versie 2.0 van Agent, dit zijn major releases waar je meestal weer voor moet gaan dokken en die meestal ook korte tijd later gevolgd worden door een update/patch naar 5.(0)1 of 2.01 krijgt vanwege nog wat kleine bugjes (bijv Reason 2.0 en de update naar Reason 2.01).
Jawel hoor.Wallie schreef op 17 March 2003 @ 12:09:
Voordeeltje van WA3 is wel dat hij onthoudt dat hij op mijn 2de monitor hoort te staanDaar kan WA2 niet mee omgaan. Maar voor de rest vindt ik het ook een bout programma.. begint bij mij met shuffle altijd op hetzelfde nummer
Options -> Preferences -> Options -> "Multimonitor ans Litestep VWM compatible mode" aanvinken
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
same here. komt geen 3.x in hierDOOMer schreef op 17 March 2003 @ 14:28:
En inderdaad on-topic: ikzelf gebruik ook nog steeds gewoon WinAMP 2.81 tesamen met sinds een tijd al de IzoTope Ozone plugin.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verder zijn er ook een aantal mensen die menen van dit topic een omsomtopic te moeten maken.
Dit topic is gesloten.
![]()