Toon posts:

.rez .crc en .jpg bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op mijn harddisk een hele berg .jpg bestanden staan die geen .jpg bestanden zijn en een .rez en .crc bestand met dezelfde naam als die .jpg bestanden. Nu vermoed ik dat dit een soort inpakmethode is. Welke utility mooet ik gebruiken om van alle bestanden eentje te maken?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog andere ideeen? Met die link kom ik niet veel verder,toch bedankt blackd.

Verwijderd

welke dir/ van welke app/ ?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 23:37

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 01:03:
Iemand nog andere ideeen? Met die link kom ik niet veel verder,toch bedankt blackd.
Erm. Dat zijn geen standaard inpakmethode's, als je beter kijkt op de site die blackd je aandroeg, vind je dit:
Extension: REZ
Program and/or Extension Function: Company:
Blood 2 Archive
Associated Links: http://drgsoft.free.fr/
Er zijn meerdere methode's mogelijk met de extentie *.REZ, maar telkens staat deze link er bij, probeer dat tooltje eens gewoon? :o

CRC is denk ik wat anders, hoe groot zijn die CRC bestanden gemiddeld? Paar Kb zeker? Volgens mij zijn dat header checksum gevallen ofzo, maar je zou het natuurlijk met bovenstaand programmaatje kunnen proberen.

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dat tooltje wel even proberen, als ik het ergens kan vinden... Op die site kan ik het niet ophalen, misschien dat ik met mijn neus kijk?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:10:
Ik ga dat tooltje wel even proberen, als ik het ergens kan vinden... Op die site kan ik het niet ophalen, misschien dat ik met mijn neus kijk?
NOTE: Les versions Private ne sont PAS distribuée publiquement sur cette page.

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1