[ASP]Tekst uit .txt halen.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Dag tweakers.

Ik heb een kleine uitdaging voor de gene die denk dat aan te kunnen, met veel moeite zou ik het zelf ook wel kunnen maar het met heel snel gedaan worden dus leg ik het hier maar voor misschien dat er iemand is die het "zo" even doet.

Ik heb een .txt bestandje met zeg maar 4 regels tekst en dat moet ik dat via ASP eruit zien te krijgen en op een html pagina krijgen.

En als iemand in dat tekst bestandje een regel veranderd dan veranderd dus automatich de pagina.

Het is dus de bedoeling dat leken op het gebied van HTML gewoon een paar regeletjes op een website kunnen veranderen door ze te veranderen in een .txt bestand.

Lukt iemand dit hier?? Alvast bedankt.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:46
zie File System Object, oftewel FSO. We gaan niet voor jou scripten hierzo.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Wie is de leek in dit geval? Jij? :+

Zoek eens op 'Filesystem Object'-component voor ASP.
(Of gewoon een <!--#include file="blaat.txt"--> hard in je asp knallen..)

[ Voor 12% gewijzigd door dominic op 17-03-2003 09:38 ]

Download my music on SoundCloud

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
P&W is een forum dat gaat over zelf programmeren, discussieren over programmeerproblemen. Het is echter geen medium dat je kan gebruiken om anderen voor jou aan het werk te zetten.
Als je het zelf kunt, doe het dan zelf. Het moet snel gaan zeg je: in de tijd dat je dit topic hebt gestart en tegen dat iemand het voor jou geschreven heeft, had jij het allang zelf kunnen maken.
Kun je het zelf echter niet: ga dan eens op google zoeken naar een tutorial over FSO, en probeer het zelf.
Succes. ;)

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.