Toon posts:

Het openen van een .exe

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb since gister win Longhorn gedowload, maar krijg hem niet uitgepakt. Het is een .exe en als je hem dan runt dan krijg je heel even en dos box en die sluit dan vanzelf. Nu dacht ik van dan uitpakken met Winrar maar die zegt dat hij hem niet uit kan pakken. Wie weet een oplossing?

Ik heb hem niet bij win forum geplaatst omdat het niet echt om het prog gata maar over het openen van een prog.(klinkt heel vaag wat ik zeg)

Verwijderd

mischien extensie veranderen naar .bin en dan in winiso converten naar .iso en dan branden met imagewriter...

(google.com ;) )

Verwijderd

Of hij is gewoon corrupt.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:18
of je hebt nu een trojan/virus op je pc staan :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:56
Het zal waarschijnlijk een hoop crap zijn, die de extentie .exe heeft gekregen. Zo vind je een hoop shit op bijvoorbeeld Kazaa. Probeer maar eens een erg gewild pakket te downloaden, zoals nu C&C Generals, bij Kazaa. Er staan 4 of 5 verschillende die bij heel veel mensen wordt aangeboden, maar ze werken allemaal niet. De éne is Renegade, de andere Office XP en nog één is helemaal niets, zoals jij hierboven ook beschrijft. Alleen een dos box, omdat win xp aanneemt dat een .exe die hij niet kan identificeren een dos prog is. Als er vervolgens niets gebeurt dan sluit xp het venster weer. Dus je hebt gewoon onzin gedownload. Helaas...

Verwijderd

Ik zou als ik jou was het eens op de officiele fora van MicroSoft vragen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.