Doorzichtig beeld in 007: Nightfire. Deel II

Pagina: 1
Acties:

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Ook nadat ik handmatig al m'n systeemdirectorys heb geschoond en m'n registry uitgespeld (waarbij natuurlijk alle Nvidia verwijzingen het loodje gelegd hebben)
te hebben, heb ik nog steeds transparante muren. (Det.43.00 van PNY op m'n ASUS 8460 (Ti4600)).

Wederom met alle settings gespeeld, Q3 als referentie gebruikt, geen problemen hier.

Als iemand me weer op het juiste spoor wil zetten....

(Ohja: WinXPpro; AMD-XP2100+; Audigy1 (org.drv); A7V333(1016))

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 21:24

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hier kan ik niet zoveel me, door je woordspeling kan ik opmerken dat er al een topic over bestaat? :? Een linkje hier naar toe zal dan niet misstaan op zich ;)

Als je nog geen ander topic hebt en dit je eerste topic is, zou ik even de stickies/FAQs gaan lezen. Verder zou ik dan willen weten of het spel al opnieuw geinstalleerd hebt?

Dividend for Starters

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Goed na lang zoeken op GoT: Blijkbaar moet je voor Nightfire Patroonscherpstelling niet inschakelen onder geavanceerd bij je drivers. (Daar waar je Antialiassing en anisotrope filtering insteld) Problem solved!!!

Met goedvinden van een Mod heb ik dit topic nogmaals gestart, dus diegenen die hier nog steeds interesse in hebben weten wel wat er bedoeld wordt. (corrigeer me als ik het mis heb?)