Of je voortaan deze flauwekul achtewege wil laten want,F_J_K
met oude stappers
Door F_J_K (Moderator SA) - 16-03-2003 19:24
Supern00b in "En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 36"
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Supern00b schreef op 15 March 2003 @ 16:23:
Das niet zo moeilijk te beantwoorden. Die screenshots hebben wij (das SUNTV en ik) genomen om het verschil aan de tonen tussen Detonator drivers (met name de 42.30(a Omega) en de rest van de 42/43.xx). Kortweg er is dus geen origineel van.
--------------------------------------------------------------------------------
Oh jawel, die staat toch echt op je eigen harde schijf, hoe kan Windows anders het beeld tevoorschijn toveren
Zie de beginpost van het desktop topic
quote:
Ze zijn niet zo moeilijk te maken, gewoon een kwestie van op de F12 rammen tijdens de bench van 3DMARK03 rond de 7 seconden (of registreren en frame invullen) en dat kan dus deze gebruiker ook gedaan hebben.
En nog veel makkelijker is als jij het post, lang niet iedereen heeft 3Dmark geinstalleerd staan
Kortom: zou je het erg vinden om even je origineel er bij te posten
Ten eerste : was het niet mijn desktop maar van Newking.
Ten tweede : is er geen origineel van omdat het gewoon een screenshot is van de bench 3DMark03 en ik heb dan ook uitgelegd hoe je die zelf zou kunnen maken.
Ten derde : heb ik zijn plaatje niet omdat zijn plaatje een fractie van een seconde eerder is genomen naar ik later heb vergeleken met mijn plaatje uit een van de 2 topics. (en dus krijg je andere effecten te zien qua kogel-sporen en dergelijke)
Ten vierde : heb ik 2 topics opgegeven waar deze plaatjes die er veel op lijken staan, een versie met de 42.30a en een met de 42.68. Te weten :
42.68, 42.70 en 42.90 Detonator
[rml][ discussie] De verschillen tussen laatste (WHQL-)detonators.[/rml]
(deze stonden ook in mijn 1ste reactie die onnodig verwijderd is)
Ten vijfde : heb ik om Newking te helpen en toegemoet te komen aan een vraag van een andere gebruiker de link van mijn genomen screenshot (die dus een fractie verschilt) opgegeven en die is uit een van bovenstaande topics.
Ten zesde : gewoon belachelijk dat mijn 1ste reactie verwijderd is want daarin stond niks maar dan hoe Newking aan die screenshot zou hebben kunnen komen en ik heb daar verwezen naar 2 topics.
Ten zevende : Mijn screenshots heb ik gebruikt voor de topics en heb ik niet op mijn harde-schijf (al was het alleen maar omdat ik nogal veel test met drivers en via ghost bestanden werk. En waar slaat 3DMark03 zijn plaatjes standaard op ? Juist de C-schijf. En als ik de C-schijf overschrijf door middel van een ghost bestand kan ik ze daar ook niet vanaf toveren en daarbij ben ik niet verantwoordelijk voor plaatjes/screenshots van anderen.
Het enige wat ik wou doen is vertellen hoe Newking eraan kwam/aan zou hebben kunnen komen, hoe je het zelf kon maken en een link geven met mijn plaatje wat er erg veel op lijkt. En dat heb ik dus ook gedaan.
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013