Verwijderd
Uit de FAQ:
Dus met andere woorden vertel iets over het spel?Kan ik zomaar een topic openen ?
Als je een discussie opent over een nieuwe game, maak dan je startpost zo uitgebreid mogelijk, zodat er een leuke discussie kan ontstaan. Denk daarbij aan de officiele website, links naar eventuele patches, officiele faqs, walkthroughs, diverse links naar mirrors om
de legale demo of legale beta te downloaden ed. Een topicstarter word verzocht zijn topic bij te houden want het uiteindelijke doel dient een soort van faq post te worden die onder deze post komen te staan. Bekijk de posts die hier SPV: Faq en Gamefaqs staan met dingen die in een startpost dienen te staan Zo zijn bijvoorbeeld opsomtopics alleen maar interessant als er uiteindelijk iets uitkomt waardoor we er allemaal iets aan hebben.
dit is geen spel maar een mod voor max payne
en elke fan van max payne zou dit automatish moeten weten
als je geen fan bent van max payne
is het totaal overbodig om te reageren iun dit topic dit is voor max payne fans only
is het totaal overbodig om te reageren iun dit topic dit is voor max payne fans only
Echte fans weten dus ook dat de mod uit is.Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 06:28:
dit is geen spel maar een mod voor max payne
vertel wat meer want ik ben te lui om screenshots te zoeken
ik moet zeggen dat het er best leuk uit ziet (dat deed MP ook wel) misschien dat ik 't maar eens ga proberen
wow ziet er cool uit
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Misschien is een andere topictitel ook wel handig? Want je kan nu niet echt opmaken om welk spel het gaat als je de Kungfu mod niet kent
"[Max Payne] Kungfu Mod 3.0 uit" Dat lijkt me wat duidelijker
The devil is in the details.
Hij is lache ja.
Ik kon sinds v2.0 niet wachten op 3.... maar die Kenneth Yeung heeft Jacky Chan er alsnog niet ingestopt!
Of moet ik skin switchen ofzo?
Ik kon sinds v2.0 niet wachten op 3.... maar die Kenneth Yeung heeft Jacky Chan er alsnog niet ingestopt!
Of moet ik skin switchen ofzo?
Tijd genoeg gehad om je topic te updaten dacht ik zo.
Mocht je toch nog een topic willen dan kan dat, maar doe het aan de hand van de SGD faq
Mocht je toch nog een topic willen dan kan dat, maar doe het aan de hand van de SGD faq
[ Voor 47% gewijzigd door M@NIC op 17-03-2003 18:44 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()