Bewegend/golvend beeld , Tv.

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 10:38
THOMSON 28WX410S Widescreen,real-flat

Afgelopen vrijdag gehaald deze tv, ben er hardstikke blij mee alleen een paar
dingetjes zijn minder...

Wanneer ik in het Tv setup scherm zit zie ik een vreemde gloed links van het scherm,
gelukkig tijdens Tv kijken .Dvds of Games heb ik dit niet..maar wou het toch even melden
verder heb ik in Dvd en PS2 games last van bewegend beeld, ik bedoel daarmee de linker en rechter zijhoeken van
het scherm, die lijken soms wel te golven. ik had net een PS2 demo cdtje erin en normaal gesproken is dat grote witte vlak
waar al die demos staan volledig rechthoekig, hier met de setting op Full [16:9] komt er gewoon een soort eigen ronde vorm
aan de zijhoeken, ik vind dit toch wel erg raar..ik hoop dat iemand misschien iets hierop weet ...ik bel sowieso
morgen de winkel op om dit te zeggen na werk, nou ja ik zie wel....het is misschien helemaal niet erg, toch stoor ik me er wel een beetje aan, dus ik dacht ik meld het even.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
zit er een RGB/DVD scart op dat ding. En hoeveel scart aansluitingen zitten erop ?. Ook even testen met de andere aansluitingen of dat wat uitmaakt.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• devilsnight
RGB zit er op ja en 3 scarts ingangen, heb ze alledrie uitgeprobeerd, blijf het boltrekkende/golvende beeld hebben, heb vandaag Megamax even gebeld alles uitgelegd
ze komen donderdag even langs om het te bekijken , het echt vreemde gewoon is dat ik er amper last van heb tijdens Tv kijken, maar zodra ik een PS2 game opstart of een Demo cd of Dvd , dan golven de randen , soms extremer met een bepaalde game dan de andere.
ook net met een PS2 demo, wanneer ik bijvoorbeeld op de menu knop druk van de afstandsbediening dan komt er zo'n balk omhoog maar zie aan de rechterkant ook
het bewegen, het golft gewoon steeds mee....echt vreemd. maar ja..je gaat je afvragen, als ik nou geen grote last ervan heb tijdens TV kijken maar wel PS2 en Dvds......waar ligt het dan aan, de Tv of niet?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Tja......
Wij hebben dat met onze tv ook, als wij de tv-out van een PC met een G-Force 256 gebruiken. Onze laptop met ATI TV-out geeft echter wel goed beeld (met andere kabels overigens!)

Heb je al andere kabels geprobeerd?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• devilsnight
Andere kabels? ik heb 3 verschillende scart cables voor de PS2 , als je dat bedoeld.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
devilsnight schreef op 17 maart 2003 @ 20:45:
Andere kabels? ik heb 3 verschillende scart cables voor de PS2 , als je dat bedoeld.
Ik neem aan dat je die niet alleen die kabels hebt liggen, maar ze ook geprobeerd hebt :+?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• devilsnight
Heb nu echt van alles geprobeerd, maar dat golvende effect blijft er zitten, zoals ik al zei...niet bij Tv, maar juist vooral bij games en dvd's. yep, alledrie kabels had ik al geprobeerd....ik denk dat ik maar gewoon op Megamax wacht...kan niet veel anders .
Pagina: 1