Waar kan ik informatie vinden over munt apparaten voor bijv een internetcafe dat je dus geld ingooit en dan een bepaalde tijd kan internetten ik kan nix vinden hierover maar mischien zoek ik verkeerd en wie heeft ervaring met deze machines?
Effe zitten zoeken... lastig inderdaad... toen ik op laatst bij Google zocht op: "internet insert coin access" vond ik een nuttig linkje!
Ik geloof dat je zoiets zoekt: http://www.surf-timer.com/english/index.htm
[ Voor 12% gewijzigd door Bergen op 17-03-2003 00:52 . Reden: Engels ipv Duits ]
Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!
de bovenste link is op zich oke maar ik wil eigelijk een nederlands bedrijf die andere link is voor die internet boxen dat zoek ik niet... toch bijde tnx
Neem anders eens contact op met bedrijven die het systeem gebruiken. Die kunnen je vast wel verder helpen 
Trouwens, enige interpunctie in je berichten zou niet misstaan
Trouwens, enige interpunctie in je berichten zou niet misstaan
aha, interpuktie..... Prima doen we dat!
Maar afijn, ik ken geen bedrijven die het gebruiken:< Dat is dus een beetje jammer.
Maar afijn, ik ken geen bedrijven die het gebruiken:< Dat is dus een beetje jammer.
Kijk, dat leest (vind ik) een stuk makkelijker. Vooral op dit tijdstipVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 01:17:
Maar je noemde in je openingspost al Internetcafe's. Mail gewoon eens zo'n toko, er zitten er zat in Nederland
[ Voor 3% gewijzigd door eborn op 17-03-2003 01:19 ]
een bibiotheek gebruikt toch zoiets maar dan wel met een pasje geloof ik maar mischien de bedrijfen die zo'n apparaat leveren hebben mischien ook wel antwoord op jou vraagVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 01:17:
nou ik ga dan wel wat internetcafe's mailen ofzo allemaal bedankt en mochten jullie een bedrijfie weten wat dit leverd hoor ik het graag,,,,
ik weet in elk geval dat de bibliotheek in Roermond een muntsysteem gebruikt, misschien kunnen zij je helpen
Ik denk dat je inderdaad op zoek moet naar lokaties waar 1 of 2 PC's staan. (zoals een bibliotheek) Ik denk dat de meeste Internet Cafe's een server hebben met inlogsysteem etc die je voor een bepaalde tijd toegang geeft, zoals bijvoorbeeld EasyInternetcafe.
Zo te zien kun je bij de bibliotheek wel terecht
Zo te zien kun je bij de bibliotheek wel terecht
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
zulke internetkasten zie ik ook wel eens langs duitsesnelwegen bij restaurants enzo....
Zien er uit als een game(gok)kast.
Zien er uit als een game(gok)kast.
Pagina: 1