Breek je nek voorzichtig
Maakt het wat uit als een peugeot 309 200 km per uur rijdt of dat een ferrari (ja zo'n snelle) 200 km per uur rijdt
Man denk ff logisch na
Man denk ff logisch na
Alle Duron's zijn gelijk. Alle Duron's worden gemaakt via hetzelfde productieproces, de beste uit het proces worden op een hogere snelheid verkocht, maar je zal begrijpen dat ze feitelijk gelijk zijn!
Denk zelf na, de snelheid in GHz wil niet altijd zeggen dat hij even snel is, een Cyrix III 550 draait net zo snel als een PII 233 terwijl de Cyrix volgens jou theorie er overheen zou moeten raggen, dus dwaas, denk ff na voor je denkt dat je iets beter weet en iemand uit wil lullen, ik wil dus weten of ze als ze beide op een GHz staan even goede prestaties leveren in bijvoorbeeld WinMarks, volgens een revieuw zou namelijk een 800 op 1010 een beste koop zijn, en ik vroeg me dus af wat het snelheids verschil is als je een 650 op de GHz zet of de 800.
Zo duidelijk genoeg?
The PyroPath
Zo duidelijk genoeg?
The PyroPath
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Ik denk dat hij gedupeerd is omdat zijn peugeot net geen 200 rijd maar 198 km/u ofzo
Mijn duron 600 loopt op 1050. Het maakt geen donder uit, wat wel uitmaakt is in welke week de duron gemaakt is, wat ik weet is dat durons uit nieuwere produktieweken beter over te clocken zijn. Mijn duron komt nog uit week 32, dus ik heb geen pikmazzel gehad
Zie onderaan voor mijn resultaat met mijn coolermaster van 80 piek
Je hebt gewoon geluk als je je Duron op 1ghz kan laten lopen met standaard koeling. Ze zijn wel allemaal hetzelfde, maar niet 100%. De yields van de ene zijn beter dan van andere, of omgekeerd. Dus niet elk sample gaat op 1ghz !! Er zijn er genoeg die bv. "maar" tot 800mhz gaan !
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Owkeee simpel zieltje zal ik het nog simpeler uitleggen ...
Ohhh nee dat kan ik niet sorry. Maar oke ik zal me best doen.. okee je hebt dus een duron 650 en een 800 die zijn precies hetzelfde alleen de 1 loopt standaard op 650 en de ander standaard op 800 .. theoretisch zou je dus de 800 makkelijker naar de ghz krijgen dan de 650 maar daar gaat het niet om... Je hebt dus dezelde proc's op dezelfde snelheid.. mmmmm welke zou dan sneller zijn ???? IK ZOU HET NIET WETEN lewser
Het kan wel zijn dat die 650 veel warmer word en het waarschijnlijk niet eens haalt tot de ghz, maar dat is je vraag niet he.
Snap je het nu een beetje ?
Ohhh nee dat kan ik niet sorry. Maar oke ik zal me best doen.. okee je hebt dus een duron 650 en een 800 die zijn precies hetzelfde alleen de 1 loopt standaard op 650 en de ander standaard op 800 .. theoretisch zou je dus de 800 makkelijker naar de ghz krijgen dan de 650 maar daar gaat het niet om... Je hebt dus dezelde proc's op dezelfde snelheid.. mmmmm welke zou dan sneller zijn ???? IK ZOU HET NIET WETEN lewser
Snap je het nu een beetje ?
Kinderachtige bedoeling deze reply's 
stelletje kleuters
Iemand vraagt gewoon iets, omdat hij/zij (meestal hij) het niet weet, en dan kan je gewoon antwoord geven of geen antwoord geven. Das tog niet zo moeilijk of wel soms?
stelletje kleuters
Iemand vraagt gewoon iets, omdat hij/zij (meestal hij) het niet weet, en dan kan je gewoon antwoord geven of geen antwoord geven. Das tog niet zo moeilijk of wel soms?
Hey pyro, dat ligt aan z'n design/core/instruction set/busstructuur etc. Bij twee durons is dit gelijk, dus denk idd even na! Als je zou zeggen: Wat is het verschil tussen een TB op 1Ghz en een overklokte Duron op 1Ghz zou je vraag weer wel zinnig zijn!
You can't have everything. Where would you put it?
dat kloote ding van mij (idd 309) rijd net aan 140 gvdIk denk dat hij gedupeerd is omdat zijn peugeot net geen 200 rijd maar 198 km/u ofzo
Naja het is net wat je uitleggen vind he, een vergelijking tussen een ferrari en een peugoet is niet hetzelfde als een vergelijking tussen een duron 650 en 800, maar ik heb idd een antwoord op mijn vraag, ik had de stille hoop dat er nog modificaties aan het apparaat waren gemaakt zodat hij op de GHz toch sneller zou lopen, maar dat is dus niet het geval, dan snap ik toch niet waarom ze juist de Duron 800 uitroepn tot beste koop, zie nieuws van vandaag over een Duron 800 review, of is het misschien zekerder dat de 800 de GHz haalt dan de 650? ik zou denken van niet als ze het zelfde zijn, maar je weet het nooit he.
PS. Zowwiej Barrel dat ik je op je pik trapte, maar ik ben nogal pissig
dat mijn moeder bepaald heeft dat ik geld zat heb en dus niet mee betaald volgende week als ik anar de HCC gaat;(
PS. Zowwiej Barrel dat ik je op je pik trapte, maar ik ben nogal pissig
Breek je nek voorzichtig
O, even voor overload, kort en krachtig een antwoord op je vraag:
NEE!
(sorry, dat je geen geld voor de HCC krijgt is wel lullig!)
NEE!
(sorry, dat je geen geld voor de HCC krijgt is wel lullig!)
You can't have everything. Where would you put it?
[quoteIk geef toch antwoord, is alleen domme vraag dus ook een dom antwoord
[/quote]
Goh heb jij ff een fijne instelling... Jij bent tog ook eens ooit begonnen of niet soms?
Toen wist je tog net zo goed van niets, en heb je het of jezelf aangeleerd, of je hebt het gevraagd aan anderen. En omdat dat laatste tegenwoordig zo makkuluk gaat (denk bijv aan dit forum) doet men dat sneller.
[/quote]
Goh heb jij ff een fijne instelling... Jij bent tog ook eens ooit begonnen of niet soms?
Toen wist je tog net zo goed van niets, en heb je het of jezelf aangeleerd, of je hebt het gevraagd aan anderen. En omdat dat laatste tegenwoordig zo makkuluk gaat (denk bijv aan dit forum) doet men dat sneller.
owkeeeePS. Zowwiej Barrel dat ik je op je pik trapte, maar ik ben nogal pissig dat mijn moeder bepaald heeft dat ik geld zat heb en dus niet mee betaald volgende week als ik anar de HCC gaat
Als ik je een tip mag geven als je een duron haalt en je wilt zo goedkoop mogelijk uit neem dan een 650 daar heb ik inmiddels van de 5 die ik gehad heb er 4 over de ghz gehad (booten) Maar ja je moet gewoon net marzel hebben he
ze zijn in principe tzelfde, maar er zijn altijd 'minimale' productieverschillen. Die productieverschillen zorgen ervoor dat de ene wel op 800 kan lopen en die andere niet. De kans dat die 800 de gig haalt is dus wel degelijk groter gewoon omdat die core iets sneller kan... Maar verder zijn ze volgens t ontwerp precies tzelfde. ies simpel.
Tuurlijk ben ik ook ergens begonnen, maar ik ben begonnen met lezen. ALLES WAT JE WILT WETEN IS TE VINDEN. Dus waarom zou je zulke simpele vragen waar jezelf al een beetje antwoord op weet op dit forum posten ?? Ga dan lekker naat computer totaal forum of sowGoh heb jij ff een fijne instelling... Jij bent tog ook eens ooit begonnen of niet soms?
Het is mazzel, als we dan toch tegen elkaar aan het zeiken zijn :P:9Op zaterdag 18 november 2000 22:40 schreef barrel het volgende:
[..]
Maar ja je moet gewoon net marzel hebben he![]()
Breek je nek voorzichtig
Heb net promotie gemaatk daarvandaan hoor ;);)8)Op zaterdag 18 november 2000 22:43 schreef barrel het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar computer totaal forum of sow
Breek je nek voorzichtig
Mmm ik denk de meeste mhz voor het minste geld, Ik kweet het niet heb het niet gelezen, het is nooit goed om de snelste proc uit de lijn te nemen, die willen vaak toch niet hoger dan als je een 600 of 650 neemt. Koop gewoon naar je budget .. of een goedkoper proc 600 of 650 met een hele knappe koeler der bij
Owkee ff gelezen, en ik zou niet weten waarom ze die tot beste koop zetten, ik denk dat ze gewoon die ander zoals de 600 650 en de 700 gewoon niet boven de 1000 mhz hebben gekregen en de 800 wel. En dat ze hem daarom tot beste koop hebben gezet. Waarom ze dat hebben gedaan ?? BEATS MEMaar dan blijft mijn vraag waarom ze juist de 800 tot beste koop hebben verheven
Das wel zo, maar het is wel makkeluk want er komen hier ontzettend veel mensen die verstand hebben van comps, en dus zijn de meeste vragen zo beantwoord.Tuurlijk ben ik ook ergens begonnen, maar ik ben begonnen met lezen. ALLES WAT JE WILT WETEN IS TE VINDEN. Dus waarom zou je zulke simpele vragen waar jezelf al een beetje antwoord op weet op dit forum posten ??
ben over het algenaam niet dom hoor, maar ik wist gewoon niet zeker of er wat aan gedaan was verder, dat is nie zo helaas
volgende keer beter, werd in de war gebracht door dat nieuws bericht, ik d8 zeker te weten dat ze het zelfde waren, maar nu dit als beste koop aangemerkt werd ging ik twijfelen:?
snappez Vous?
snappez Vous?
Breek je nek voorzichtig
Oke heb je hartsikke gelijk in maar denk je niet dat je op een gegeven moment een beetje MOE word van al die simpele vragen ?? als je hier zo ongeveer een half jaar komt heb je het op een gegeven moment wel gehad hoor. Ik bedoel 80 % van de vragen zijn al simpel op te zoeken via search. Ik bedoel te zeggen dit behoort een redelijk hoogstaand forum te zijn (vroeger tenminste) maar 80% wat er tegenwoordig voor topics staan zijn gewoon CRAP. En ik weet niet of jij CRAP lekker vind IK NIETDas wel zo, maar het is wel makkeluk want er komen hier ontzettend veel mensen die verstand hebben van comps, en dus zijn de meeste vragen zo beantwoord.
Laten we maar aannemen dat daar algemeen staatben over het algenaam niet dom hoor,
Maar ik had ook helemaal nie gezegd dat iemand hier dom was (integendeel juist) en ik bedoelde het zeke ook niet!
Lijkt me tog het meeste megahertzen voor het minste geld (oftewel beste koop kwa prijs/prestatie)maar ik wist gewoon niet zeker of er wat aan gedaan was verder, dat is nie zo helaasvolgende keer beter, werd in de war gebracht door dat nieuws bericht, ik d8 zeker te weten dat ze het zelfde waren, maar nu dit als beste koop aangemerkt werd ging ik twijfelen:?
oui, mais bien sûr (ofzow ietssnappez Vous?
Verwijderd
nee er is geen verschil want de cash loopt bij de durons gelijk met de bussnelheid
en niet zoals bij een atlon classic waar van de cash verschilend zijn
en niet zoals bij een atlon classic waar van de cash verschilend zijn
Jawohl , maar wat ga je nu aanschaffen ??snappez Vous?
Denk aan het volgende:
MSI K7T Pro 2(a?)mam(m)aplank
128 MB 133 MHz geheugen
Duron 800, MAM(M)A wil de proc betalen als ik onder de 350 blijf, dus dan neem ik lekker de duurste
Kast heb ik al gekocht en ben aan het bouwen met fans
op.aan merkinggen?
MSI K7T Pro 2(a?)mam(m)aplank
128 MB 133 MHz geheugen
Duron 800, MAM(M)A wil de proc betalen als ik onder de 350 blijf, dus dan neem ik lekker de duurste
Kast heb ik al gekocht en ben aan het bouwen met fans
op.aan merkinggen?
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
bij een P3 NIET! want met de 600 draai je een veel hogere FSB en dus is je geheugen en dergelijke sneller...
Als je die duron DMV multiplier op 1 GHz zet maakt het nix uit want je FSB is gelijk dus de snelheid ook...
Als je die duron DMV multiplier op 1 GHz zet maakt het nix uit want je FSB is gelijk dus de snelheid ook...
Niks mis mee.op.aan merkinggen?
Ik heb zelf abit kt7 raid, erg fijn dat softmenu 3, erg makkelijk. Msi bordje kan ik niet, kan wel die van asus, soltek en jetway. waarvan ik de jetway toch wel de minste vond
Gelijk met wat ?? als jij een duron 1 ghz op 10* 100 zet of bijv 9*111 wat draait dan sneller. Als je je fsb verhoogt overklok je dus ook je geheugen en de rest van je computer en gaat je pc dus overal sneller draaien, dus ook betere prestatie's.Als je die duron DMV multiplier op 1 GHz zet maakt het nix uit want je FSB is gelijk dus de snelheid ook...
Verwijderd
dan draait die 9*111 sneller
maar ik bedoelde dat als je ze allebei dmv multiplier (10* dus) op 1 GHz zou zetten
maar ik bedoelde dat als je ze allebei dmv multiplier (10* dus) op 1 GHz zou zetten
Verwijderd
ja maar als je 9x110 zet loopt sneller dan
9x111 in de bensmarkscoor en met spelletje ik zal hem in elkgeval NIET op 111 zetten
9x111 in de bensmarkscoor en met spelletje ik zal hem in elkgeval NIET op 111 zetten
Pagina: 1