TV-out no way

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik ben nu al uren bezig om het voor elkaar te krijgen maar tot nog toe niks.
Ik heb de kaart (radeon 7200) al een tijdje en altijd werkte het prima.
Ik heb de hele tv-out faq doorgelopen om te kijken of ik niks vergeten ben.
Alle drivers net nieuw gehaald bij Ati.
Als ik nou de MMC installeer zegt ie UCI is not installed!
Wat is UCI?
P.s. De tv-in functie werkt wel gewoon maar zodra ik de out wil gebruiken blijft de functie grijs en kan ik dus niks selecteren.
Ik heb het echt al tig x geprobeerd, kabels anders etc maar niks helpt, wordt een beetje radeloos.
Hoop dat iemand me kan helpen met dus o.a. te vertellen wat die UCI inhoud.
Thnx

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Ik weet niet wat UCI inhoudt, maar heb je de oude drivers al eens weer geprobeerd?

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Wat voor OS gebruik je?
Via google gezocht met als zoektermen "uci ati 7200 radeon" en ik kwam alleen maar linux/MacOS gelateerde links tegen.
Meer info nodig...

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Probeer gewoon eens een programmaatje als tv control center. Zelfs als je huidige driver geen tv-out ziet, kan dit gewoon werken (ik heb een oude ASUS videokaart, maar met de huidige driver zou ik geen tv-out hebben.. toch geeft TVCC me gewoon tv-out)

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:32
Als de knoppen grijs blijven betekend dat bij mij dat de kaart tijdens het opstarten geen televisie heeft gedetecteerd. Bij mij helpt het als ik de computer opstart met de televisie al aangesloten.

I can see clearly now, the brain is gone...

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:29
_Arnie_ schreef op 17 maart 2003 @ 13:49:
Als de knoppen grijs blijven betekend dat bij mij dat de kaart tijdens het opstarten geen televisie heeft gedetecteerd. Bij mij helpt het als ik de computer opstart met de televisie al aangesloten.
Idd, kijk daar maar eens naar.

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-07 14:16

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Je kunt beter deze vraag in het grote Radeontopic stellen, daar zitten mensen met verstand van zaken (aangaande de Radeon dan he )

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Pagina: 1