Monitor Flikkert aan/uit

Pagina: 1
Acties:

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:08
Ik gebruik een dual monitor setup op mijn laptop....
het gaat om mijn secondary monitor die heel vaag doet...hij staat nu al tijdje uit..(5 MAANDEN)..maar daarvoor werkte hij altijd in mijn set-up....
Ik gebruik ultramon en dat ging fout daarom dual-monitor setup ook niet meer gebruikt en was de secondary monitor een extra last op mijn bureau..mja
nu ultramon aan de praat gekregen...maar dan staat mijn secondary monitor aan en na 15 sec begint deze 1 a 2 keer te flikkeren en hij valt uit...zwart beeld..ik schakel secondary monitor in ultramon dan uit..en weer in..ik kreeg weer bveeld voor 5 seconden.....valt dan weer uit..en dit blijft doorgaan....

Weet iemand iets?

zoek geprobeert maar niks...

ehhhh..HOI

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is echt veel te onduidelijk. Geef eens systeemspecs bijvoorbeeld, en je OS. En je kan eens andere drivers proberen of ultramon opnieuw installeren ofzo.

• krizzziz
Sorry van vergeten Specs...

Monitor 1 - Plug and Play Monitor (primary):
Settings: 1024x768, 32-bit color, 60 Hz refresh rate
Coordinates: 0,0 - 1024,768. Workspace: 0,0 - 1024,704
Video card: Intel(R) 82830M Graphics Controller-0
Device: \\.\DISPLAY1\Monitor0

Monitor 2 - Default Monitor:
Settings: 1024x768, 32-bit color, 60 Hz refresh rate
Coordinates: 1024,0 - 2048,768. Workspace: 1024,0 - 2048,734
Video card: Intel(R) 82830M Graphics Controller-1
Device: \\.\DISPLAY2\Monitor0

ultramon al er opniuew opgezet..maar probeer ik het met eh gewoon de windows functie voor 2 beeldschermen bij beeldscherminstellingen bij XP..krijg ik PRECIES hetzelfde probleem....

[ Voor 30% gewijzigd door krizzziz op 16-03-2003 23:10 ]

ehhhh..HOI

• geforce5_guy
  • Niet online
Hoogspaning niet helemaal lekker meer :?
Veel stof in de kast waardoor hij te warm wordt en uitgaat :?
enz.

• krizzziz
hij kan toch niet TE warm worden van 15 sec aanstaan?
stekker heeft wel al die tijd in stopcontact gezeten van secondary beeldscherm.....zou dus dus gewoon stukkie zijn? mja hoe controleer je dat

edit:.. naja dit is het niet denk ik....want als hij het 15 sec gedaan hebt..en je schakelt monitor uit en dan weer gelijk aan..doet hij het weer een aantal seconden.....dit duid dus zeker niet op te warm wordne toch?

[ Voor 37% gewijzigd door krizzziz op 16-03-2003 23:14 ]

ehhhh..HOI

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met deze specs kunnen we nog niet veel. Welke videokaart, welke monitoren (merk en model), welk besturingssysteem etc. Ook het vermelden van de drivers die je gebruikt zou makkelijk zijn :)

En doet die ene monitor het trouwens wel goed als hij aan een andere pc hangt?

Verwijderd

huhu, heb ik ook... Viewsonic E771 van ruim 5 jaar oud... dagelijks rond de 9 uur aan... hij heeft het in vlagen.... laatste tijd is het hier weer heel erg... kweenie, ik heb gelezen hier op tweakers dat dat de eerste fasen zijn voor je beeldscherm om naar de eeuwige beelden-hemel te gaan :p ofzo :Y)

• krizzziz
nieuwe specs :)

Video card: Intel(R) 82830M Graphics Controller-0
Seconday Monitor = IBM 2124
OS=Windows XP Pro
Drivers Intel =Intel Corporation 4.13.01.3264

geen PC in de buurt waar ik hem aan kan hangen...was me eerste ged8 om te doen btw..en daarna GOT :D

[ Voor 25% gewijzigd door krizzziz op 16-03-2003 23:21 . Reden: lala ]

ehhhh..HOI

• krizzziz
monitor is ook bout 5 a 6 jaar oud...betekent dit allemal gewoon dat ie aan het einde van zijn latijn is?

ehhhh..HOI

Pagina: 1