Als ik counterstrike speel en ik wil de crosshair een klein beetje verplaatsen, moet ik hiervoor de muis een heel eind slepen. Zo kan ik bijvoorbeeld niet snel van target wisselen, omdat het verplaatsen van een klein stukje zo langzaam gaat.
De pc waarop dit gebeurt is een p4 2.53 met windows xp (geen sp1).
Op de andere pc een p3 500, met dezelfde muis, met w98 heb ik echter geen problemen.
Ik heb drivers gewoon van de cd afgehaald en met andere spellen heb ik nog geen problemen gehad.
De acceleratie staat op beide computers laag en ook de snelheid staat op beide computers gelijk.
Ik heb geprobeerd snelheid te veranderen, maar ook dat werkt niet.
Ook zijn de instelling van half life en counterstrike op beide computers hetzelfde.
Dit moet misschien op het games forum, maar aangezien het op de andere pc wel goed werkt, neem ik aan dat het niet aan cs/hl ligt
[edit]
De pc is nog geen week oud
ik merkte het direct toen ik cs ging spelen. direct na de installatie dus
ik heb ook nog de muizen omgewisseld om te kijken of het miss aan een kapotte lens lag, lag het niet aan.
Ze zijn op allebei de pc's in de ps/2 poort geplugd
De pc waarop dit gebeurt is een p4 2.53 met windows xp (geen sp1).
Op de andere pc een p3 500, met dezelfde muis, met w98 heb ik echter geen problemen.
Ik heb drivers gewoon van de cd afgehaald en met andere spellen heb ik nog geen problemen gehad.
De acceleratie staat op beide computers laag en ook de snelheid staat op beide computers gelijk.
Ik heb geprobeerd snelheid te veranderen, maar ook dat werkt niet.
Ook zijn de instelling van half life en counterstrike op beide computers hetzelfde.
Dit moet misschien op het games forum, maar aangezien het op de andere pc wel goed werkt, neem ik aan dat het niet aan cs/hl ligt
[edit]
De pc is nog geen week oud
ik merkte het direct toen ik cs ging spelen. direct na de installatie dus
ik heb ook nog de muizen omgewisseld om te kijken of het miss aan een kapotte lens lag, lag het niet aan.
Ze zijn op allebei de pc's in de ps/2 poort geplugd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 22:48 . Reden: extra info ]