Het volgende probleem:
De pc van me zus start normaal op, maar geeft een beetje sissend geluid, na een random tijd slaat de hele pc vast, fan's draaien door maar bijvoorbeeld de netwerk kaart gaat uit.
We hebben met een kokertje (
) geluisterd en het geluid komt echt bij de CPU vandaan. Het geluid lijkt een beetje op een oververhitte condensator maar dat is het niet, heb die gecontrolleerd en ze worden niet warm en zien er nog goed uit.
Steunen jullie mijn mening dat het de CPU is of zou het iets anders kunnen zijn?
Sorry dat ik weinig specs weet, het is niet mijn pc, staat op het moment wel hier, maar kan SiSoft Sandra niet even draaien, voordat windows opgestart is loopt het al vast
Info die ik wel weet:
CPU: AMD TB 1000Mhz
mem: 384MB SD-RAM 133
HD's: MXT 40GB 7200, MXt 40GB 5400
VID: ATI Rage pro II
Ik zal ondertussen proberen om Sandra te installeren als ik de kans krijg, maar ik kan niets beloven helaas
Mijn dank zal groot zijn iig.
De pc van me zus start normaal op, maar geeft een beetje sissend geluid, na een random tijd slaat de hele pc vast, fan's draaien door maar bijvoorbeeld de netwerk kaart gaat uit.
We hebben met een kokertje (
Steunen jullie mijn mening dat het de CPU is of zou het iets anders kunnen zijn?
Sorry dat ik weinig specs weet, het is niet mijn pc, staat op het moment wel hier, maar kan SiSoft Sandra niet even draaien, voordat windows opgestart is loopt het al vast
Info die ik wel weet:
CPU: AMD TB 1000Mhz
mem: 384MB SD-RAM 133
HD's: MXT 40GB 7200, MXt 40GB 5400
VID: ATI Rage pro II
Ik zal ondertussen proberen om Sandra te installeren als ik de kans krijg, maar ik kan niets beloven helaas
Mijn dank zal groot zijn iig.
Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2