Toon posts:

Help filmpjes zijn negatief!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:( opeens zie ik alle filmpjes in negatieve kleuren???
ik gebruik de 42.92whql drivers sinds vandaag pas net!?!?! ben al naar de 43.00 gegaan zelfde probleem ligt dit aan drivers of???

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

- welke kaart
- welk os
- wat voor filmpjes
- wat heb je zelf al geprobeerd

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 16 March 2003 @ 22:22:
- welke kaart
- welk os
- wat voor filmpjes
- wat heb je zelf al geprobeerd
kijk m'n signature bijna alle filmpjes realplayer en mediaplayer
je ziet ook heel lelijk beeld! :(

• supakeen
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 22:25:
[...]

kijk m'n signature bijna alle filmpjes realplayer en mediaplayer
je ziet ook heel lelijk beeld! :(
- Niks Geprobeerd
- Welk type film (divx, mpeg)

Verwijderd

Topicstarter
zmn schreef op 16 March 2003 @ 22:25:
[...]

- Niks Geprobeerd
- Welk type film (divx, mpeg)
alle types divx en mpeg en wma en rm enz enz

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

heb je de goede codecs als divx5 geinstalleerd installeer ze eens opnieuw trouwens gebruik meer interpunctie

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Cis
  • Laatst online: 21-09 14:09

Cis

Even een andere videokaart erin prikken?
Weet je zeker dat je de drivers GOED hebt verwijderd en weer de goede oude drivers hebt geinstalleerd...
Anders: even een systeemherstel doen? Zo te zien heb je WINXP...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Cis schreef op 16 maart 2003 @ 22:36:
Even een andere videokaart erin prikken?
Weet je zeker dat je de drivers GOED hebt verwijderd en weer de goede oude drivers hebt geinstalleerd...
Anders: even een systeemherstel doen? Zo te zien heb je WINXP...
systeem herstel is uitgeschakeld :(
zal ff de drivers G0ED verwijderen en weer de ouwe zetten dvx 5.03 bundle heeft niet geholpen

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

De oude videodrivers terug zetten moet helpen. Een nieuwe divx installeren haalt niks uit, want heeft vrij weinig met elkaar te maken.

Divx (maar ook mpeg en wma) zijn video decoders. Als alle verschillende codecs hetzelfde probleem geven dan zit het probleem waarschijnlijk in de 'video out codec' die met de videodrivers meegeleverd wordt.

edit:
Wat me ook niet helemaal duidelijk is, is wanneer dit probleem nou optrad. Is het nu gekomen sinds je nieuwe videodrivers geinstalleerd hebt? En is dat sinds kort, of heb je ze al een tijd en heb je er gewoon nog geen films mee gekeken, of... ?

[ Voor 32% gewijzigd door TumbleCow op 16-03-2003 22:51 ]

• Cis
  • Laatst online: 21-09 14:09

Cis

DivX heeft er in principe ook niks mee te maken, aangezien je ook problemen hebt met MPG en RM...
Aangezien je dit probleem pas had nadat je de drivers had geinstalleerd, kan je er met 99% zekerheid vanuit gaan dat het aan je nieuwe detonators ligt...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
wHiTeRaZoR schreef op 16 March 2003 @ 22:48:
De oude videodrivers terug zetten moet helpen. Een nieuwe divx installeren haalt niks uit, want heeft vrij weinig met elkaar te maken.

Divx (maar ook mpeg en wma) zijn video decoders. Als alle verschillende codecs hetzelfde probleem geven dan zit het probleem waarschijnlijk in de 'video out codec' die met de videodrivers meegeleverd wordt.

edit:
Wat me ook niet helemaal duidelijk is, is wanneer dit probleem nou optrad. Is het nu gekomen sinds je nieuwe videodrivers geinstalleerd hebt? En is dat sinds kort, of heb je ze al een tijd en heb je er gewoon nog geen films mee gekeken, of... ?
Oke ik download nu 41.09 whql nvidia site! 17 mb en gaat langzaam 6kb/sec!!! :(
casema demos modem :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Cis schreef op 16 maart 2003 @ 22:51:
DivX heeft er in principe ook niks mee te maken, aangezien je ook problemen hebt met MPG en RM...
Aangezien je dit probleem pas had nadat je de drivers had geinstalleerd, kan je er met 99% zekerheid vanuit gaan dat het aan je nieuwe detonators ligt...
Nee 100% probleem is nu opgelost bedankt ;)
Pagina: 1